< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Man bedriegt me - zwanger - en nu?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Man bedriegt me - zwanger - en nu?
06/08/2007 @ 16:18
ilse

Hoi,

Ik ben Ilse. Begin dit jaar had ik een miskraam. Dit voorval heeft gans mijn leven op z'n kop gezet.
In het verwerkingsproces kon ik niet rekenen op mijn man. Hij begreep het verdriet niet. Na 6 maand proberen werd ik opnieuw zwanger. Ik was dolgelukkig, dacht dat onze relatie terug goed zat.

Dit weekend ontdekte ik bij toeval dat mijn man beschikte over een ander e-mailadres. Met de nodige truukjes kon ik zijn wachtwoord kraken. Wat ik daar zag onthutste mij: mijn man mailt met andere vrouwen, zit op datingsites, doet aan webdating, heeft zich ingeschreven op een website waarop hij schrijft dat hij op zoek is naar een vrouw voor internetsex, sexmails, telefoonseks, discrete relatie, en dat hij vrouwen wil ontmoeten. Ik heb mails gezien met foto's en al, van vrouwen met wie hij mailt.
Ik heb hem ermee geconfronteerd. Hij zegt dat hij ongelukkig rondliep na mijn miskraam, dat er geen passie meer is in onze relatie, dat ik enkel nog sex wilde met hem om een baby te maken.

Ik ben helemaal overstuur: ik draag zijn kind, en hij doet aan webdating. Wat moet ik doen? Ik ben ten einde raad.

Ilse
Link naar deze reactie
06/08/2007 @ 16:51
Lunneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Ilse,

Amai zeg, wat een vreselijke dingen maak jij mee..
Ik zou toch eens een serieus gesprek overwegen tussen jou en je man... Vraag hem hoe hij de toekomst ziet??? En stel jezelf de vraag hoe jij die nog ziet...
Misschien is relatietherapie iets voor jullie??? Ik weet het echt niet hoe ik zou reageren...
Ik vind het een moeilijke kwestie, ik denk dat jij alleen kan beslissen wat er moet gebeuren... Jij alleen kent je man en jezelf...
Veel sterkte
Lunneke

Link naar deze reactie
06/08/2007 @ 17:15
greet

Online Status Stuur bericht
hoi ilse ,

vol ongeloof las ik je verhaal.
ik zou echt niet weten hoe ik zou reageren , maar weet niet of ik het alleen bij confronteren zou houden.
een ernstig gesprek is hier zeker niet misplaatst. hopelijk luistert hij naar je. het zal tijd nodig hebben om hem terug te vertrouwen vrees ik.
ik heb gelukkig wel steun gehad van mijn man na mijn miskraam. ook ik wilde erna enkel sex om terug zwanger te geraken , ik denk dat dat wel een logische reactie is.
ik hoor wel van meer vrouwen dat hun partner hen niet begrijpt na een mk , maar het alternatief dat jou man zoekt vind ik eerlijk gezegd niet kunnen. ik vind dat hij zo geen respect toont voor jou.
niemand kan jou raad geven hierin , maar ik leef wel met je mee.
pppfff , ben er zelfs even niet goed van .

succes meid , hopelijk kom je er snel uit !

Link naar deze reactie
06/08/2007 @ 22:30
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

oh meid, wat erg!
Ik weet ff niet wat te zeggen maar denk aan je zelf en je beebje

Liefs,

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 13:39
Mieke

Och meis, ik vind het verschrikkelijk als ik je bericht lees! Wat jij nu moet meemaken terwijl je opnieuw zwanger bent. Dit moet de hel zijn voor jou.
Als ik zo je verhaal lees, dan denk ik dat je man nooit de impact van het miskraam heeft gekend. Een miskraam verwoest je leven, een miskraam geeft je het gevoel dat je geen lucht meer hebt, een miskraam ontneemt je alle hoop.
Dat jouw man hier geen begrip voor kan opbrengen, en je zo'n dingen zegt van dat er geen passie meer was. Ik vind dat erg egoïstisch van hem.
Wat hij nu gedaan heeft door die webdating waarover je schrijft: ik vind het erg onrespectloos tov jou, echt heel erg dat hij zoiets kan doen. In mijn ogen kan dit absoluut niet! Hij verdient geen zo'n vrouw als jij, met een prachtbaby in haar buik.
Probeer niet teveel verdriet te hebben voor je baby, maar neem wel de juiste beslissing wat je man betreft.
De ervaring heeft mij geleerd: eens ze het doen, doen ze het vaker en vaker. Ik wil je hier niet mee ontmoedigen, maar als hij het niet kan opbrengen je al die maanden na zo'n moeilijke periode 'trouw' te blijven, wat staat er dan nog op zijn kerfstok.
Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 16:00
babybelle

Hi Ilse,

Een vraag voor jou: hou je van je man? Was je gelukkig met hem voor je mk? Denk je dat het de liefde van je leven is? Zo ja, vecht dan als een leeuwin voor je relatie!! Wat je man heeft gedaan is erg en onrespectvol, hij heeft een fout gemaakt, geef hem de kens die recht te zetten. Ook hij lijdt onder de situatie. Praat dit uit, onder verwijten te maken, en maak daarna je beslissing.
Alles komt goed,
Hou je sterk meid.
Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 21:44
ilse

Hoi iedereen,

Bedankt voor jullie reacties.
Het is een moeilijke situatie. Ik voel me zo bedrogen door hem.
Maar babybelle, om op je vraag te antwoorden: ja, ik hou van hem. Ik heb in gans m'n leven nog nooit zoveel van iemand gehouden. Hij is mijn alles, de man met wie ik mezelf oud en grijs zag worden.
Voor mijn miskraam was onze relatie, in mijn ogen toch, erg goed. Iedereen heeft wel eens zijn ups en downs, maar we geraakten altijd overal door. Na mijn miskraam ging het natuurlijk, wat minder. Ik voelde me verlaten door hem, maar ben ook nooit in een ander zijn armen gaan vluchten.
Ik kan me geen leven voorstellen zonder hem, maar wil ook geen leven dat ik constant achterom moet kijken om te zien of hij te vertrouwen is.

Vandaag hadden we terg een leuke dag samen. Maar als hij dan even spreekt van alleen naar hier of daar te gaan, dan komt het wantrouwen terug de kop opsteken.

Ilse
Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 22:15
babybelle

Geef het wat tijd meid, maar vecht voor je relatie!
Echte liefde komt men zelden tegen in zijn leven.
Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 08:51
greet

babybelle heeft gelijk ... als de liefde tenminste van 2 kanten komt.
je kan zo verblind zijn door liefde en je volledig laten inpalmen. je zou er versteld van staan hoevaak het nog voorkomt dat vrouwen smachtend aan de voeten van hun man hangen ....
als je het terug een kans wilt geven , ga ervoor.
ik zou het niet kunnen , hij is te laag gevallen in mijn ogen.

[Laatst gewijzigd door greet - 08/08/2007 @ 08:51] - Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 09:01
Tamara

Online Status Bekijk profiel
Hey Ilse,

Wat erg zeg dat je man ten eerste zo heeft gereageerd op jullie miskraam en ten tweede dat hij passie verwacht na een miskraam.

Ik heb nooit een miskraam gehad (gelukkig) maar ik kan me echt wel voorstellen hoe je je moet voelen en hoe verschrikkelijk zoiets moet zijn.

Heel veel sterkte en ik hoop echt dat alles goed komt! En dat hij (opnieuw) verstandig word en gewoon voor jou en zn eigen kindje kiest.

Maar als t mij zou overkomen zou hij naar zn internet vrouwen mogen dan vind ik dat hij ons niet waard is maar ja ik ben "makkelijk" in zulke dingen. Als ik mensen niet meer kan vertrouwen is t gewoon over bij mij

Heel veel sterkte nogmaals en je niet teveel zorgen proberen maken he (hoe moeilijk t ook is) ook voor jullie kindje!

Groetjes Tamara

Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 10:55
Dunja

Hoi Ilse,

Wat vervelend dat je dit heeft moeten gebeuren. Maar ik kan me de situatie wel een beetje voorstellen. Wij hebben na een miskraam ook zo'n ongeloofelijke dip gehad in onze relatie. We spraken nog amper met elkaar, leefden langs elkaar heen en hadden ook enkel sex om zwanger te worden. De liefde leek helemaal weg te zijn. Ik heb me ook regelmatig afgevraagd of ik dit nou wou, of we wel verder moesten gaan. De twijfel was zo groot dat ik ook gevoelig werd voor aandacht buiten onze relatie.
Mijn redding was ook echt dat ik weer zwanger bleek te zijn, anders had ik wellicht dezelfde fout gemaakt als jouw man. Tijdens de zwangerschap kwam langzaam mijn relatie weer terug zoals het was. We waren weer gelukkig samen en nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik toen op het punt stond ermee te stoppen.

Als jullie zoveel van elkaar houden, vecht er dan voor. Het vertrouwen zal weer moeten groeien, maar er is een kleintje op komst...een samensmelting van jullie samen. Probeer je daar op te richten, maar laat je man ook mekren dat je bevestiging nodig hebt. Dat hij laat weten waar hij is als hij weg is en dat je beng bent om hem alleen weg te laten gaan. Praten is in dit geval echt de sleutel tot succes.

Heel veel sterkte met deze moeilijke situatie. En gefeliciteerd met je zwangerschap!

Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 15:00

Hey Ilse

Dit is gewoon verschrikkelijk!!! Ik weet niet of ik het zou kunnen opbrengen om zoiets te vergeven hoe graag ik hem ook zie. Ik denk dat hierbij het vertrouwen weg is en dat is wel het belangrijkste in je relatie. Ikzelf heb ook een miskraam gehad na 18 weken en dat was het ergste wat mij ooit overkomen was, ik had zoveel verdriet dat ik mezelf op sloot maar mijn man heeft mij er doorgetrokken! Als er één ding is dat geleerd heb is dat je ofwel nog meer naar elkaar toegroeit ofwel uit elkaar groeit in zo'n moeilijke situatie. Ik vindt het een flauw excuus van dat de passie weg is, dan doe je nog geen zo'n dingen, je moet met elkaar praten en eerlijk zijn. Als hij je zo graag ziet zou hij zoiets verschrikkelijks jou nooit aandoen.
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het goed komt voor jou. alvast een dikke proficiat met je zwangerschap!
Groetjes Natasha

Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 22:33
essie

phoe ik weet niet wat ik moet schrijven, kan je geen raad hierin geven.
het lijkt wel een nachtmerrie toch!
maar 1 ding wil ik zeker niet vergeten om je te feliciteren met je zwangerschap.
ik zal voor je duimen dat het allemaal goed komt, hoe dan ook geniet van je zwangerschap en rustig aan meid.

groetjes Esther

Link naar deze reactie
10/08/2007 @ 00:16
Djamti

hoi ilse,
ik begreep dat je verdrietig bent maar denkt aan je zwangerschap.maak je niet te druk want een tweede miskraam is dubbel verdriet.
gr djamti.

Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 11:18
kelly

Ik heb je verhaal gelezen en heb er geen woorden voor. Toch, als je probeert om er weer iets van te maken zorg er dan voor dat je je man terug vertrouwt. Zonder vertrouwen is een relatie niks waart. Ikzelf zou ook proberen alles uit te praten maar ik denk niet dat ik het vertrouwen in mijn man zou terug vinden.

We staan achter je.
Weet dat jijzelf hier geen fouten hebt gemaakt.
Jou reactie is heel normaal!
Veel sterkte meid!

Link naar deze reactie
18/08/2007 @ 14:58
Daan

Tjonge jonge...

ik kan hier dus echt niet tegen en leef dan ook ontzettend met je mee. Helaas was mijn expartner ook ontrouw en kwam daar na 5 jaar eens achter...

Ik kan me best voorstellen dat een relatie onder zo'n gebeurtenis te lijden heeft... Je maakt toch iets heftigs mee, want je hoopt natuurlijk dat je een gezond kindje te wereld brengt en dat blijkt toch even anders te zijn.

Voor 6 weken geleden heb ik mijn kindje moeten laten verwijderen vanwege een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Helaas bleek een 2e operatie nodig en nu zit ik nog herstellende thuis. Een plekje geven is moeilijk en ik merk ook dat ik me vaak afsluit van de wereld en mijn eigen man zo nu en dan ook buitensluit.

Zulke gebeurtenissen hebben tijd nodig en soms kun je er met elkaar over praten, soms ook niet. Maar dat geeft zeker geen reden om op zoek te gaan naar andere [sex]partners!! Het lijkt mij niet meer dan normaal dat je eerst aangeeft dat je je buitengesloten voelt of als er iets speelt, voordat je je relatie op het spel zet en andere onkeerbare[!] acties onderneemt.

Helemaal nu je het geluk weer toelacht, doe je zo'n ontdekking... Meissie... nogmaals, ik leef zeker met je mee. Het is moeilijk om een beslissing te maken voor een ander, ik hoop dan ook dat je de juiste beslissing neemt. Maar blijf jezelf en het kleintje wel op nr. 1 zetten!!! Jullie zijn op dit moment het belangerijkste!!

Verder hoop ik dat je in je omgeving veel steun krijgt!

Veel sterkte!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]