[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/08/2007 @ 16:18 ilse | Hoi, Ik ben Ilse. Begin dit jaar had ik een miskraam. Dit voorval heeft gans mijn leven op z'n kop gezet. In het verwerkingsproces kon ik niet rekenen op mijn man. Hij begreep het verdriet niet. Na 6 maand proberen werd ik opnieuw zwanger. Ik was dolgelukkig, dacht dat onze relatie terug goed zat. Dit weekend ontdekte ik bij toeval dat mijn man beschikte over een ander e-mailadres. Met de nodige truukjes kon ik zijn wachtwoord kraken. Wat ik daar zag onthutste mij: mijn man mailt met andere vrouwen, zit op datingsites, doet aan webdating, heeft zich ingeschreven op een website waarop hij schrijft dat hij op zoek is naar een vrouw voor internetsex, sexmails, telefoonseks, discrete relatie, en dat hij vrouwen wil ontmoeten. Ik heb mails gezien met foto's en al, van vrouwen met wie hij mailt. Ik heb hem ermee geconfronteerd. Hij zegt dat hij ongelukkig rondliep na mijn miskraam, dat er geen passie meer is in onze relatie, dat ik enkel nog sex wilde met hem om een baby te maken. Ik ben helemaal overstuur: ik draag zijn kind, en hij doet aan webdating. Wat moet ik doen? Ik ben ten einde raad. Ilse |
| 06/08/2007 @ 22:30 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | oh meid, wat erg! Ik weet ff niet wat te zeggen maar denk aan je zelf en je beebje Liefs, |
| 07/08/2007 @ 13:39 Mieke | Och meis, ik vind het verschrikkelijk als ik je bericht lees! Wat jij nu moet meemaken terwijl je opnieuw zwanger bent. Dit moet de hel zijn voor jou. Als ik zo je verhaal lees, dan denk ik dat je man nooit de impact van het miskraam heeft gekend. Een miskraam verwoest je leven, een miskraam geeft je het gevoel dat je geen lucht meer hebt, een miskraam ontneemt je alle hoop. Dat jouw man hier geen begrip voor kan opbrengen, en je zo'n dingen zegt van dat er geen passie meer was. Ik vind dat erg egoïstisch van hem. Wat hij nu gedaan heeft door die webdating waarover je schrijft: ik vind het erg onrespectloos tov jou, echt heel erg dat hij zoiets kan doen. In mijn ogen kan dit absoluut niet! Hij verdient geen zo'n vrouw als jij, met een prachtbaby in haar buik. Probeer niet teveel verdriet te hebben voor je baby, maar neem wel de juiste beslissing wat je man betreft. De ervaring heeft mij geleerd: eens ze het doen, doen ze het vaker en vaker. Ik wil je hier niet mee ontmoedigen, maar als hij het niet kan opbrengen je al die maanden na zo'n moeilijke periode 'trouw' te blijven, wat staat er dan nog op zijn kerfstok. |
| 07/08/2007 @ 21:44 ilse | Hoi iedereen, Bedankt voor jullie reacties. Het is een moeilijke situatie. Ik voel me zo bedrogen door hem. Maar babybelle, om op je vraag te antwoorden: ja, ik hou van hem. Ik heb in gans m'n leven nog nooit zoveel van iemand gehouden. Hij is mijn alles, de man met wie ik mezelf oud en grijs zag worden. Voor mijn miskraam was onze relatie, in mijn ogen toch, erg goed. Iedereen heeft wel eens zijn ups en downs, maar we geraakten altijd overal door. Na mijn miskraam ging het natuurlijk, wat minder. Ik voelde me verlaten door hem, maar ben ook nooit in een ander zijn armen gaan vluchten. Ik kan me geen leven voorstellen zonder hem, maar wil ook geen leven dat ik constant achterom moet kijken om te zien of hij te vertrouwen is. Vandaag hadden we terg een leuke dag samen. Maar als hij dan even spreekt van alleen naar hier of daar te gaan, dan komt het wantrouwen terug de kop opsteken. Ilse |
| 07/08/2007 @ 22:15 babybelle ![]() | Geef het wat tijd meid, maar vecht voor je relatie! Echte liefde komt men zelden tegen in zijn leven. |
| 10/08/2007 @ 00:16 Djamti ![]() | hoi ilse, ik begreep dat je verdrietig bent maar denkt aan je zwangerschap.maak je niet te druk want een tweede miskraam is dubbel verdriet. gr djamti. |
[Reageer]

Man bedriegt me - zwanger - en nu?

.