[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/08/2007 @ 11:08 Toon | Wie heeft er wel eens malariatabletten geslikt tijdens zijn zwangerschap?? |
| 07/08/2007 @ 13:43 Toon Besling | Ik ga volgende week met vakantie waar ik Malarone moet gaan slikken, maar kom er dan ook achter of ik zwanger ben of niet. HA, ggd enz enz kunnen mij niet vertellen wat de effecten KUNNEN zijn als ik dit slik en toch zwanger ben. Daarom ben ik op zoek naar iemand die dit heeft meegemaakt en er misschien meer over weet..... |
| 07/08/2007 @ 15:52 Toon | Dank je wel voor je reactie. Ik ga nog even nakijken wat voor risico ik daar echt loop voor ik een beslissing neem. |
| 08/08/2007 @ 11:32 Toon | heel erg bedankt voor jullie reacties. In de bijsluiter staat vermeld dat als het risico groter is voor de moeder dat het dan ingenomen moet worden......ik heb er wel over gelezen dat ze dierproeven hebben gedaan ermee en dat die positief waren en er geen gevaren optraden bij de baby's. In Malarone zitten 2 aparte bestandelen die opzichzelf staand geen gevaar opleveren alleen over de werking van deze stoffen samen hebben ze nog geen informatie...ik twijvel nogsteeds, omdat het gevaar dat je Malaria oploopt en dan je kindje zeker verliest groot is.... |
[Reageer]

Malariatabletten ???

) maar hoezo wil jij dat weten dan? Wil je weten of het schadelijk is??
.