< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » geen symptomen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
geen symptomen
08/08/2007 @ 10:41
ikke

Hoi,

Ik heb maandag een positieve test gedaan en ik ben bijna 6 weken zwanger. 't Is van de eerste keer raak! Ondertussen heb ik een afspraak met de gynecoloog op 24 september.

Ik vind het wel vreemd dat ik geen zwangerschapssymptomen heb. Toen ik normaal mijn regels moest krijgen had ik enkele dagen gevoelige tepels, maar dat is nu over. Vorige week wat bloed- en bruinverlies, maar dat was volgens de dokter innestelingsbloed. En nu voel ik helemaal niets! Niet misselijk, niets gevoelig, niet moe. Ik lijk zelfs meer energie te hebben dan anders! Is dat normaal? Zijn er nog die niets voelen.

Ik ben echt zo blij dat ik zwanger ben, maar ik voel met wel niet zwanger

Bedankt alvast voor de reacties!
Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 11:01
meine

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

niet over tobben hoor, had ik ook, maakte me elke dag onzeker, vooral wanneer je veel andere zaken hoort en leest...volgens anderen is het ook nog wat vroeg, er zijn er die pas na 8 weken kwaaltjes krijgen...ik begrijp je ongerustheid...niet over tobben hoor, idd makkelijker gezegd...

heb zelf 8 weken met dit gevoel rondgelopen, had enkel wat pijnlijke tepels en dit verdween, verder wat suf, maar anders niets...gisteren bij de gyn zagen we dan toch een prima mopje in mijn buik zitten, en een krachtige harstslag...volgens d egyn komen de kwalen bij mij nu waarschijnlijk niet meer opzetten, ik dien me gelukkig te prijzen...

Geniet er maar van...kreeg ik ook te horen, wat ik niet gedaan heb omdat ik bleef tobben, hihi, tot vandaag, ben nu een stuk geruster...

en proficiat he

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]