[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/08/2007 @ 23:59 Joke | Hoi San, Tjonge, dat klinkt bekend! Heb 't ook dat ik op de gekste momenten zo misselijk ben, dat ik boven de pot moet hangen. Ik heb het al bij normale geuren: gewoon al broodbeleg of een gekookt eitje doet mijn maag al 5 voudig draaien! ![]() Verder gebeurt 't op allerlei momenten totaal onverwacht zoals in de middag of in de avond. En bij het tandenpoetsen al helemaal, vreselijk. Steeds kokhalzen.... Bij mijn 1e zwangerschap had ik wat baat bij de mentholvrije tandpasta van Elmex. Tegen de misselijkheid kan ik je de "Sea-band" aanbevelen. Dat zijn twee polsbandjes, die gebruik maken van acupressuur. Wordt ook gebruikt in ziekenhuizen bij chemo-therapie. Ze kosten volgens mij rond de 13 Euro en zijn te koop bij drogisterijen zoals Etos. (Helaas heb ik ze niet bij me, ben namelijk op vakantie en ben ze thuis vergeten, net als de Elmex, omdat ik amper last van misselijkheid had toen we vertrokken, dom dom dom....) Hopelijk kun je hier wat mee. In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap en succes! Groetjes, Joke |
| 09/08/2007 @ 09:17 melissa ![]() | Ik heb dit ook heel erg gehad de eerste 3maanden. Echt vreselijk maar bij de huisarts is er iets te krijgen tegen de misselijkheid. Bel hem of haar eens op gr |
| 09/08/2007 @ 11:17 Lisa | Hallo, Ik ben nu 20 weken zwanger en tot de 15e week heel misselijk geweest. Wat bij mij hielp is: zorgen dat je maag gevuld is. Zodra je maag leeg raakt, wordt je misselijk. Wat bij mij hielp: ijskoude cola drinken..Klinkt stom maar het hielp echt. Succes |
| 09/08/2007 @ 13:27 Sophie | Zelf ben ik nu 10 weken zwanger en ik herken wat jullie schrijven. Ook ik was de hele dag heel erg misselijk. Nu lukt het wat beter met een aantal hulpmiddeltjes: 's Morgens voor het opstaan een beschuitje eten, ervoor zorgen dat je geen lege maag hebt en Postafene. Vele groetjes |
[Reageer]

Help: De ganse dag misselijk

.
.