[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/08/2007 @ 03:12 | Onderwerp: 2 vrouwen zoeken mannelijke donor…. Wij zijn een lesbisch stel van 31 en 42 met een kinderwens voor de toekomst. Er is nog geen haast bij aangezien ik eerst een vruchtbaarheidstest wil laten doen maar zelf zitten we te denken aan eind 2007-2008. Daarnaast hebben we zelf nog wat praktische zaken te regelen en willen we de tijd nemen om tot een definitieve donorkeuze te komen. Helaas maar noodzakelijk de voorwaarden waaraan de eventuele donor moet voldoen: misschien vanzelfsprekend maar geen donatie via natuurlijke weg. We hebben gekozen voor zelfinseminatie en zullen dus samen voor de daadwerkelijke bevruchting zorgen. De donor zal geen vaderrol of andere vorm van betrokkenheid hebben maar zorgt wel dat zijn contactgegevens beschikbaar zijn. Deze kunnen noodzakelijk zijn bij eventuele medische ongevallen maar we willen ook dat de donor beschikbaar is wanneer onze zoon of dochter meerderjarig is of er aan toe is en contact wil zoeken met degene die ons heeft geholpen hem of haar het leven te schenken. We vragen de donor een medisch onderzoek te laten doen waaronder een HIV + SOA test . Ook mogen er geen erfelijke ziekten en afwijkingen in de familie voorkomen. Tevens moet de donor bereid zijn een donorcontract te ondertekenen. Graag zouden we na emailcontact en potentiele geschiktheid een persoonlijke korte ontmoeting willen met de donor. Voor ons is het namelijk ook erg belangrijk dat iemand “goed”voelt en misschien voor een serieuze donor prettig om de vrouwen te zien aan wie hij doneert. Verder geven we de voorkeur aan een man 30+, liefst noorden van het land, die een aantal innerlijke en uiterlijke kenmerken heeft van één van ons namelijk degene die niet de zwangerschap zal volbrengen. Voorwaarde is in ieder geval blauwe ogen en een normaal tot atletisch postuur. Liefst iemand die stabiel, sociaal, gevoelig,energiek, humoristisch en communicatief is. Extra pluspunt zou zijn als je spiritueel bent ingesteld! Daarnaast zou het fijn zijn als je ook iets wilt vertellen over je achtergrond, hoe je in het leven staat, wat je passies/hobbies zijn en hoe je als klein kind was. Ondanks dat je verder geheel anoniem kunt blijven en wij discreet met je contactgegevens zullen omgaan klinken laatstgenoemde vragen misschien raar. Toch willen we graag de eventuele donor beter leren kennen omdat dat ons in de toekomst kan helpen bij de opvoeding van het kind, het begrijpen van bepaald gedrag etc. Hoewel we daar nu nog niks over kunnen zeggen zou het fijn zijn als de donor eventueel ook voor een tweede donatie beschikbaar zou zijn mocht de wens voor een tweede kind ontstaan. Geen bezwaar als je eerder hebt gedoneerd maar willen wel graag iemand die niet aan tig mensen doneert. We begrijpen de goede intenties van de donoren en dat er een donor tekort is maar dat 8 van de 10 oproepen straks geholpen worden door dezelfde donor zit ons persoonlijk niet echt lekker…. Ben jij die serieuze donor die ons wil helpen t.z.t een engeltje uit het licht te halen?? Eventuele reiskosten worden desgewenst uiteraard vergoedt Een beetje klinisch en anoniem verhaal maar na serieuze en uitgebreide reactie zullen we ons uiteraard kenbaar maken. |
| 05/10/2007 @ 18:10 Ans | Hallo Engel, Ik ben een alleenstaande 42 jarige vrouw en vindt jullie oproepje heel bewust en goed doordacht. (en in mijn hele familie omdat we er allemaal iets mee hebben) Ik ben op het moment met KID bezig. Ik heb bij mijn wensen geen spiritualiteit aangeven omdat ik denk dat elk mens spiritueel is en dat het een keuze is om er wel of niet iets mee te doen.Eerlijk gezegd ben ik wel even gaan twijfelen toen ik jullie berichtje las.Maar denk ik ook wel dat het heel moeilijk is om een donar te vinden die ook spiritueel is waardoor het de kansen op het vinden van een donar verkleint.Ik heb wel iets van karakter aangegeven dat bij mij past. Groeten van Ans |
| 30/10/2007 @ 15:39 | donor Beste dames, Uw oproep lees ik vandaag, nu even kort, later wie weet meer..?! Heeft u de engel-donor inmiddels al gevonden? Anders heeft het weinig zin dat ik nu verder reageer.. met vriendelijke groetjes, Guy Thijs |
[Reageer]

gezocht serieuze,spirituele spermadonor