< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwanger en naar de dokter

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwanger en naar de dokter
09/08/2007 @ 14:13

Ik heb vanmorgen een test gedaan, waaruit bleek dat ik zwanger ben. Op de bijsluiter stond dat ik dan best de huisarts kon verwittigen. Dat heb ik dan ook gedaan, en om half acht vanavond heb ik een afspraak. Ik ben wel zenuwachtig voor mijn bezoek, want ik weet totaal niet wat me te wachten staat, en ik heb al de hele dag buikpijn. (kan van de zenuwen zijn, hoop ik.) Weet iemand wat er bij de dokter gaat gebeuren? Worden er ook testen gedaan? Welke? En wanneer weet ik de resultaten? Ik vertrek namelijk morgen voor een week op vakantie.
Waren jullie ook zo zenuwachtig?
Groeten
Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 14:17
Karen

Online Status Stuur bericht
hallo, ik weet niet of je uit België komt, maar hier is het zo dat de huisdokter bloed zal prikken en op een aantal punten zal laten onderzoeken, o.a. je hcg - waarden (zwangerschapshormoon). Normaal kan je morgen al bellen voor de uitslag.
groetjes en succes ermee !

Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 14:19

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
doe maar rustig meid, er is geen reden voor zenuwen en ze zijn trouwens niet goed voor jou of de baby !!
Proficiat met je zwangerschap .
Bij dokter doen ze meestal de gewone testen zoals bloed test, kijken hoeveel je weegt en geeft jou info ocer alles en nog wat en natuurlijk als je vragen hebt of zo vraag het hem/haar !!
kan ook zijn dat ze nog een urine test doen maar niet altijd. Ook je bloeddruk nakijken en verder kijken welke ziektes heb je gehad of in je familie zit enz, dat zijn gewoon standaard onderzoeken.
Ik ga altijd eerste naar de gyno en daar bij mij kijken ze ook via echo als iets kunnen zien en rekenen hoe ver dat ik zou kunnen zijn. Dus onthou de eerste dag van je laatste menstruatie en de duur van je cyclussen.

Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 14:20

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
aja en ze kijken van je bloed als je iets tekort hebt van vitamines of zo maar zowizo moet je nu al beginnen met foliumzuur te nemen en eingelijk is zelfs aangeraden dat je het neemt als plant om zwanger te raken. Dat neem je zelfs tot na je borstvoeding.

Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 14:34

Mijn cyclus is altijd onregelmatig geweest. Tussen 28 en 31 dagen, dus dat weet ik niet precies. de eerste dag van mijn vorige menstruatie heb ik opgeschreven.
Het is mijn eerste zwangerschep, en ik vind het nu al heel spannend! Ik loop al de hele dag te lachen.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]