< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » miskraam

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/08/2007 @ 20:35
Djamti

Online Status Stuur bericht
hallo allemaal,
ik heb volgens de gynacoloog een mogelijke miskraam gehad.
20 juli zag ik wat roze afscheiding,ik heb de verloskudige direkt gebeld want dat had ik nog niet gedaan . 1 aug moest ik daar heen voor een afspraak maken (echo).maar al die tijd voelde ik mijn niet meer zwanger.7 aug ben ik voor die echo gegaan kreeg ik dat te horen van de gynacoloog.en tot nu toe verlies ik bloed heel klein beetje en ik heb geen krampen nog buik pijn.21 aug moet terug voor een echo,als het niet eruit komt wordt ik gecurateerd.ik ben zo verdrietig.

Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 22:25
essie

hoi,

wat spijtig te lezen dat het mis is gegaan vermoedelijk.
hoeveel weekjes?
maar is er al met zekerheid vastgesteld dat je een miskraam hebt gehad, of hebben ze een vermoeden?
ze kunnen dat toch met die echo vaststellen, tenminste dat is bij een vriendin van mij gebeurd, die had niet zoveel onderzoeken, lijkt me toch al zwaar genoeg, toch!

sterkte ermee.
gr.Esther

Link naar deze reactie
09/08/2007 @ 23:30
Djamti

ze zei het wordt een miskraam.ik zou nu 10 weken en 5 dagen zwanger zijn.ik kan niet goed slapen want je denk steeds wat gebeurt er met mij.ik heb twee kids al.

[Laatst gewijzigd door Djamti - 09/08/2007 @ 23:33] - Link naar deze reactie
10/08/2007 @ 08:39
karen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Een miskraam doet pijn, veel pijn. Lichamelijk valt het heel goed mee, maar emotioneel...

Hier wordt er steevast de eerste weken heel wat afgehuild. Ook daarna vergeet je het niet. De grote pijn gaat voorbij, maar de kleine, die blijft knagen.

Maar, nooit de moed opgeven!

Karen

Link naar deze reactie
10/08/2007 @ 10:42

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,
Ik heb ook een miskraam gehad ik was 6 weken zwanger, en ik weet niet hoe ik me moet voelen. Ik huil veel en als ik even verstrooiing heb en niet huil dan voel ik me schuldig.
pf
groetjes patsy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]