[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/08/2007 @ 21:33 Mandy | Ik begin juli gecurreteerd na een molazwangerschap van 14 weken. Dit was onze eerste zwangerschap. M'n hcg zat op 144000!! en moet nu het komende half jaar eerst wekelijks en ( als m'n hcg zakt) maandelijks prikken en blijft ik onder controle. En met een beetje geluk krijgen we in januari dan groen licht. maar dat duurt nog zo lang zijn er misschien mensen die dit ook meegemaakt hebben? groetjes mandy |
| 13/08/2007 @ 09:06 ikke | hoi mandy, ik zit in het zelfde schuitje als jou,maar zit al een stap verder.In januari miskraam met een curretage als gevolg.Februari zware vaginale bloedingen gekregen waar men dan een mola heeft vastgesteld.Weer een curretage en 5 dagen ziekenhuis.Daarna 3x week mijn hcg laten controleren.Na een tijdje wekelijkse controle.Soms was het spannend omdat mijn hcg zo traag daalde,maar zolang het niet steeg moest ik geen injecties met chemo krijgen. Ene keer was er paniek omdat hij gestegen was maar na een nieuwe controle was hij weer gezakt.Eind mei stond mijn hcg op 0.Nu nog maandelijks controle. Als alles goed gaat hoop ik dat ik in november weer mag beginnen klussen. |
| 15/08/2007 @ 21:23 mandy | Hoi Ikke Dank je wel voor je reactie. Het is fijn dat je toch niet de enige bent die dit meemaakt, want je hoort het zo weinig en heel veel mensen weten helemaal niet wat een molazwangerschap is. We zullen zien hoe snel het bij ons gaat, maar ik denk dat het bij mij iets minder erg is als bij jou, want bij de laatste controle zat m'n hcg alweer op 325 dus ik hoop dat het overmorgen weer gezakt is. jullie ook nog veel succes en ik hoop dat het nu op 0 blijft en dat het snel november is!! groetjes mandy |
[Reageer]

molazwangerschap