Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/08/2007 @ 17:05 ![]() | Ben nu ook 26 weken en +- 6 kilo erbij.. Kindje weegt ook 750 gram ongeveer... dus zit wel goed Lieve : heb gezien dat je in hoboken woont... waar beval je ergens? Woon in de buurt ![]() |
| 29/08/2007 @ 21:01 Lieve ![]() | Wel Kianike, ik ga bevallen in St Augustinusziekenhuis. Ons kindje weegt 1200 gram. Groetjes, Lieve |
30/08/2007 @ 11:59 ![]() | Ooh das fijn , ik daarnaast :o) Middelheim ziekenhuis.. Eerst wou ik ook in augustinus maar mijn ventje wou een antwerps kindje een geen 'wilrijks"... :) Succes |
| 02/09/2007 @ 22:22 Daisy ![]() | hey, Ook hier terug gewogen: 31weken 3 dagen en 4kg bijgekomen. Ben eens benieuwd hoe snel het nu gaat gaan de laatste weken... Groetjes, Daisy, Wenke en Pluisje ![]() |
| 11/09/2007 @ 21:27 Sylvie ![]() | Gisteren controle gehad en het was zeer goed zei ze Ik was 700g bijgekomen waarvan 400g naar m'n kindje is gegaan het woog nu zo'n 1150g. We zijn dus heel tevreden ![]() |
| 24/09/2007 @ 10:16 | hallo allemaal, ik ben nu 32 weken en 5 dagen en ben nu in totaal 2 kilo aangekomen. was 2 en een half maar de laatste 2 weken ben ik een halve kilo afgevallen.Bij mij vorige zwangerschap kwam ik 17 kilo aan. wat een verschil. maakt niet uit want de verloskundige schat dat de kleine spruit met de geboorte richting 7 á 8 pond gaat.dus lekker toch groetjes petra ![]() |
| 10/10/2007 @ 11:50 Daisy ![]() | hey, Morgen 37 weken en 6kg erbij in totaal! Mag dus verre van klagen hé!Ben eens benieuw hoeveel er gaan blijven plakken na de bevalling! Lieve groetjes, Daisy en Pluisje ![]() |
| 12/10/2007 @ 11:48 Luna ![]() | Zolang ze het goed opvolgen moet je je niet te druk maken, ze zullen je toch niet van een reusje laten bevallen ![]() Komt allemaal goed, hou je ons op de hoogte? Xx |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

kilo's

Succes
, dat nooit meer heb ik mezelf voorgenomen, nu maar hopen dat het niet veel meer wordt dan die 11 kilo...
. Nu hoop ik op slechts een kilo 
het woog nu zo'n 1150g. We zijn dus heel tevreden 
Mag dus verre van klagen hé!