Hey Patsy,
Mijn miskraam was op 13 januari. Op 15 januari moesten we gaan voor de echo van 12 weken. Hadden voordien geen echo gehad, omdat we er voor hadden gekozen om begeleiding bij HA te laten doen. Maar 2 dagen voor echo kreeg ik een bloeding, en ging in spoed naar de gyn. Die stelde vast dat het vruchtje al meer dan 2 weken dood was. Weet ook dat dit HA zijn fout niet is, maar hebben er nu wel voor gekozen om direct bij gyn te gaan. Omdat ik me ook zo goed voelde bij haar. De manier waarop zij ons heeft behandeld tijdens de periode van de mk, was fantastisch. Nu ook hoor. Heb al 4 keer een echo gehad. Mag haar altijd bellen als ik me zorgen maak.
Ben nu inderdaad opnieuw bijna 10 weken zwanger. Hebben na de mk eerst bewust een tijdje gewacht. En toen we er opnieuw voor gingen, was het de derde ronde terug prijs.
Ben er zeker van dat dat voor jou ook opnieuw gaat komen hoor, en dan gaat alles wel goed verlopen.
Mijn vriend droomt dus ook van een zoontje om mee te voetballen. Op Brugge hebben bepaalde trainers zelfs al gezegd dat als we ooit een zoon hebben, hij privé-training krijgt.... Maar een meisje ziet hij ook wel zitten hoor.
Trouwens, als we ooit een zoontje hebben, is het nog niet zeker dat hij dezelfde passie als zijn vader gaat hebben hé.
Was blij te lezen dat je toch zelf boodschappen bent gaan doen. Beetje bij beetje gaat het je wel lukken hoor om terug onder de mensen te komen. Je vooral niet forceren en stapje per stapje doen. In het begin als je bekenden moet onder ogen komen, kan je misschien zorgen dat je ventje in de buurt is, of dat je altijd snel weer weg kunt als je daar nood zou aan hebben.
Vermoedelijke bevalling op 14/03/2008.
Al 78 weken zwanger (195.26% ver), nog 38 weken te gaan.
Toegevoegd via
deze pagina.