< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » zwanger of niet na kanker

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
zwanger of niet na kanker
13/08/2007 @ 18:21
Sandra

Hallo meisjes! 12 jaar geleden kreeg ik non-hodgkin, een vorm van lymfenklierkanker in mijn onderbuik.(ben nu 31)
Gelukkig vergaat onkruid nieten ben ik goed hersteld na een chemobehandeling.
Helaas lukt het nu niet zo goed om zwanger te worden (4jaar geleden reeds gestopt met pil,sinds een jaar intensief aan het 'oefenen'), en sinds juni zijn mijn lieve schat en ik de draaimolen bij de gynaecoloog aan het doorlopen.
We weten nog niet of het een gevolg is van de chemo of gewoon een kronkel van de natuur.
Vandaag moest ik een bloedstaaltje laten nemen (2de dag van menstruatie) , mijn man moet volgende maandag zijn zwemmertjes laten controleren en ik moet dan een hysterosalpingografie (klinkt volgens de gyn erger dan het is ) laten uitvoeren om te zien hoe mijn baarmoeder en omstreken er aan toe zijn
Over 3 weken zou hij dan uitsluitsel kunnen geven waaraan het ligt.
Zijn er onder jullie dames die in hetzelfde of vergelijkbare schuitje zitten? het lijkt me wel fijn om van jullie te horen hoe het jullie vergaat!
Groetjes, San
Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 18:27
Eefje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Sandra,

Ik lees je verhaal en heb zelf geen ervaring met non-hodgkin of chemokuren. Wel weet ik dat er iemand uit mijn dorp hier ook deze ziekte heeft gehad op (volgens mij) 22-jarige leeftijd. Nu is ze zwanger van de 3e! Dus er is hoop voor je meid!

Suc6 ermee!
Eefje

Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 18:44
Sandra

Hoi Eefje,

Bedankt voor je reactie!
Fijn om te horen dat het dat meisje goed gaat,geeft wel hoop, maar 3 hoeft voor mij nu ook niet per sé , met eentje ben ik ook al blij!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]