Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Vandaag @ 12:12 jenny | Mijn reactie van vanmorgen is blijkbaar niet opgeslagen, raar. Even opnieuw typen. Leen, ik vind het verschrikkelijk voor je ![]() . Eerst zo afzien van de pijn en nu dit. Ik vind het ook niet kunnen van het ziekenhuis dat ze geen icsi geprobeerd hebben en je zo slecht geïnformeerd hebben. Ook nu moet je weer zo lang wachten voor meer uitleg, ggrrr, ik word er helemaal ambetant van. Snappen die mensen dan niet wat een vreselijke rollercoaster dit voor ons is en dat als het allemaal niet lukt dat erg genoeg is zonder dat er nog zo'n frustraties bijkomen.Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Weet dat we er hier voor je zijn. Dat wij begrijpen wat je nu doormaakt. Dit is iets waar wij allemaal voor vrezen. Jammer genoeg is er niet meer dat ik voor je kan doen denk ik. Ik hoop dat jullie veel steun aan mekaar hebben en mekaar er bovenop helpen en dat je snel duidelijkheid krijgt over wat er mogelijk is en hoe een volgende poging wel een succes kan worden. Maar nu eerst dit maar verwerken en wat aansterken opnieuw, even de hormonen laten uitwerken zal het beste zijn denk ik. dikke kus en knuffel Hoe gaat het met de rest? Elsje? Nouki, al terug van vakantie? |
| Vandaag @ 17:14 jenny | Elsje, ik zou het ook besterven van de zenuwen als ik in jouw plaats was. Laat ons zeker iets weten he! Als ik korter bij Brugge woonde zou ik ook daar gaan na jouw ervaringen. Maar dat is te ver uit de richting voor ons. De begeleiding in het ziekenhuis en hoe je je daar voelt is zo belangrijk. Ik ben niet supertevreden van ghb Leuven, maar heb ook niet erg te klagen dusver. Alleen enorm lang wachten daar altijd. Wij zijn deze maand weer maar eens zonder behandeling begonnen. Ik stel de beslissing altijd maar uit voor ivf. Ik wou ook even afwachten wat het hier ging geven. Dat zijn nu zeer gemengde gevoelens natuurlijk. Na jouw verhaal denk je we gaan ervoor, na dat van Leen is het even heel hard slikken. Leen, gaat het wat meisje? ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

moeilijk zwanger worden

. Ze gaf ook uitleg dat zij ook een van de IVF-dames is.