< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » terug zwanger na miskraam

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
terug zwanger na miskraam
04/07/2008 @ 15:34
dieke 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Een dikke proficiat voor Nele! Fijn tussendoor ook blij nieuws te lezen.

Hier gaat het natuurlijk minder goed. Zeker vandaag, ik heb me altijd voorgesteld dat 4 juli Gust zijn geboortedag zou worden. Ik mis hem vreselijk.

Liefs!

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 20:50
Nele

Ik wilde even vertellen dat ik woensdag ben bevallen van een schat van een dochtertje, Liz.Op 37 weken, ze woog 3.4 kg en is 49.5 cm.
Dieke , heb al veel aan jullie sterretje gedacht, ik begrijp dat je bevallingsdatum een heel moelijke dag was. Ik heb zijn sterretje aan jullie venster zien hangen.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 09:02
dieke 9Maand Moderator

Hey lieve Nele

Zo, dan ben jij hier ook al eens gepasseerd :) Nog eens een hele dikke proficiat met je kleine meid! Ik wens je een spoedig herstel en vele goede nachten!

Liefs!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 11:02
Patricia

hoi damens ik kom hier ook eens neuzen en kreeg meteen koude rillingen ff erna zie ik staan dar dieke een sterretje heeft veel sterkte aan jou en je gezin hoop dat jullie het wat kunnen plaatsen

Nele een dikke proficiat ziet er zo een schatje uit waar is de tijd heen :D

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 10:53
Nele

Hé Dieke , volgende week terug in de normale routine , sterkte ! Weer terug bij al die mensen die mee met jullie hebben uitgekeken naar Gustje... Maar hopelijk krijg je van veel van deze mensen weer extra kracht om door te gaan , om terug in die routine te rollen en jullie verdiet eventjes te vergeten. Ik denk nog heel vaak aan je kleine sterretje daarboven!

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 10:57
dieke 9Maand Moderator

Hey Nele

Bedankt hoor meis! Maar ik heb nog even 'respijt'. Ik ben nog in bevallingsverlof tot eind september.

Hoe gaat het met jullie?

Liefs!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 11:57
Nele

Bij ons op school was een mama gelijk met mij uitgeteld, toen ik vroeg wanneer de baby geboren was vertelde ze dat ze één week overtijd was gegaan.Hun baby is gebroen op 1 augustus en ons Liz dus een maand eerder op 2 juli.En biologisch zijn die even oud
Onze Willem heeft het op school toch nog moeilijk 's morgens, zeker omdat zijn juf niet buiten staat en er kindjes aan het wenen zijn.Hij vertrekt hier heel vrolijk maar eens hij die taferelen ziet doet hij mee.

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 23:54
Patricia

hoi hoi

ik ook nog eens

het is aanstekelijk he die huilende kindkes Bryan deedd dat de eerste schooldag ook maar alles was nieuw en vreemd hij moet nu om 7.30 de bus op en is rond 16.30 terug thuis hij gaat nu naar een school die gespecializeerd is om met autisme te werken

hoe ist met de rest en de kids

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 10:34
dieke 9Maand Moderator

Hey meisjes

Stan ging vanmorgen ook liever niet naar school. Hij heeft gelukkig wel niet geweend of zo. Maar voor hem is het natuurlijk ook allemaal veel. Zijn broertje is gestorven, hij gaat nu naar een nieuwe school waar alleen de juffen weten over het hoe en wat, en hij gaat nu naar het eerste leerjaar, dus huiswerk en zo. Hij is wel blij dat hij nu leert lezen en schrijven en doet dat al heel erg goed ook.

Tjen moet nog wachten tot januari. Hij kijkt elke morgen en avond reikhalzend naar de speeltuigen op Stan zijn speelplaats :)

Gust heeft me gisternacht een heel mooie droom bezorgd waarin ik hem nog eens dichtbij me kon voelen.

Liefs!

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 20:40
Nele

Gelukkig gaat Willem nu ook weer vrolijk naar school, ze zijn het weer gewoon. Gaat Stan bij jullie naar het schooltje ? Hopelijk maakt hij snel vriendjes, dat maakt het wat gemakkelijker. Als juf van een eerste klas merk je soms dat huiswerk voor het ene kind niet genoeg is en voor een ander kind echt teveel is. Wel leuk hé als ze zo steeds nieuwe dingen ontdekken overal nu ze wat kunnen ontcijferen. Fijn dat je Gustje in je dromen nog eens mocht voelen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]