Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/09/2008 @ 15:42 tine vanop't werk | Hey! Ja inderdaad kalm, maar 't is zoals je zegt: druk druk druk en als ik dan 's avonds al eens achter de PC geraak dan ben ik gewoon te moe om te reageren... ![]() Amai passen jouw kindjes nog in de maxi-cosy? Handig!! Ons Emilie die komt daar uitgekropen!! Echt, die slaagt erin om uit haar gareeltje te komen! Dus die zit al even in de autostoel. Da's echt zo'n sterke hé ons Emilie, ik heb er soms last mee om haar te kunnen bedwingen, zeker als ze een pamper aan moet. ie blijft geen 2 seconden liggen om het kussen. Verder kan ze sinds deze week alleen staan, en ook vanuit staan gaan zitten, zonder zich ergens aan vast te houden. Eten jullie kindjes eigenlijk al boterhammen? Ons Emilie nog niet, die eet 2x pap, 1x patatjes en 1x fruit. En verder af en toe een koekje, maar ze krijgt nogal rap krampen als we iets nieuws proberen. Ze heeft nu ook 2 tandjes sinds 2 weken en ze begint andere klanken te maken. Dus qua ontwikkeling gaat het hier even in sneltreintempo. Ze merkt het blijkbaar zelf ook, want ze slaapt iets meer nu (3u in plaats van 2u overdag, en 12u 's nachts). Allé, nu nog een beetje voortwerken hier zeker.... Tine |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Geboren op 23-11-2007

) valt, en toch blijft ze het doen hé...