< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Met stress toch zwanger na IUI?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Met stress toch zwanger na IUI?
30/08/2008 @ 17:14
Eritia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Jeetje meid, wat ontzettend balen!!
Ook al had je het gevoel dat het negatief zou zijn, toch is het altijd nog ontzettend balen!!!
Maar wat apart, werd je ongesteld DOOR die bolletjes heen? Wat apart!!

Wij hebben gister IUI gehad. Mijn mannetje zat zich op te vreten, omdat zijn zaad altijd slecht is.
Hij bleek deze keer 9 miljoen te hebben, waarvan 35% goed was.
Dit is iets meer dan de vorige IUI's.
Mannetje en ik waren wat down, want veel zaad is het niet..
Binnen 2 minuten was het weer gebeurd en stonden we buiten. Nu 3 keer per dag die (stomme) bolletjes inbrengen...
Moet over 1 week Progesteron laten prikken en over 16 dgn bloed prikken om te zien of ik zwanger ben... Pfff, duurt me nu al te lang, haha...

Zeg, ik kreeg gister van de gyn zo'n inbreng huls voor die bolletjes.Gebruik jij die ook? Heb het geprobeerd, maar vind het gewoon met mijn vingers véél makkelijker!

XX

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 13:13
Nouki

Ha, is dat echt? Is het gemakkelijker zonder inbrenghuls? Want heel toevallig dacht ik deze week om volgende keer eens zo'n inbrenghuls te vragen.... Dat is dan ook niet nodig blijkbaar!

Het is toch goed dat het zaad iets beter was dan de vorige keren, niet? 'k Begrijp dat je niet heel positief kan zijn bij slechter zaad maar ze brengen wel maar de beste in, hé, dus uiteindelijk zijn het wel toppertjes die overblijven. We zullen moeten afwachten, hé.

16 dagen wachten om te mogen testen is wel lang, hé. Ik vind dat ook altijd verschrikkelijk!

Hoe is het met je stiefvader? Is je moeder al terug van Italië?

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 15:13
Eritia

Ja, mijn moeder heb ik vorige week opgehaald van Schiphol. Ik ben wel blij dat ze nu thuis is, is de druk bij mij een beetje weg om voor Wim te zorgen.
Er is nu tenminste iemand bij hem in de buurt.
Met hem gaat het prima, is alweer aan het werk enzo.
Maar met mijn oma minder, ze woont nog op haarzelf (in Italie bestaan geen bejaardenhuizen), en haar vergeetachtigheid wordt alleen maar erger.
Nouja, we moeten maar zien hoe het allemaal loopt.

Hoe gaat het nu trouwens met jou en je vriend?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:38
Eritia

Hoi Nouki,

Ik ben een tijdje hier niet geweest, heb het (voor mijn gevoel) nog nooit zo druk gehad!! Sinds gister voel ik me dan ook wat grieperig, heb hoofd en keelpijn, gloeiende wangen maar ondertussen heb ik het koud.
Ook ben ik doooooooodmoe, slaap na mijn werk even een paar uurtjes.. Zal waarschijnlijk de drukte wel zijn..
Verder voel ik niks.. Vandaag nog precies 1 week, dan testen.. NOG een week wachten, wat gaat dat langzaam man... Pfff...

Hoe gaat het met jou? Wat zijn de verdere ontwikkelingen?

XX

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]