Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Topic Zappy van Lies,Mieke2,Andrea,Nathalie,Annemieke,Erika
Topic Zappy van Lies,Mieke2,Andrea,Nathalie,Annemieke,Erika| 28/09/2008 @ 16:51 Lies | Hey, Het gaat hier op en af. Sommige dagen alleen maar moe en misselijk, wat ook beetje lastig is. OP andere dagen veel overgeven. Ik eet dan bijna niks, alleen beschuiten en toch kan ik ze niet binnenhouden. Heb dan berekoud op die dagen, mijn metabolisme werkt niet naar behoren... Gisteren moesten we naar feest met dans, ik hield mijn hart al vast hoe ik ging zijn, maar het ging redelijk. Heb wat kunnen eten en een paar dansjes gedaan. Maar kwas heel moe en had steken in mijn buik, dus tegen onze zin naar huis gekomen. Vandaag even gaan wandelen met Seppe naar park met dieren en speeltuinen, hij was heel grappig om bezig te zien. Hij durft al van de glijbaan, zelfs op zijn buik naar beneden! Ik hoop op beterschap, want alles blijft hier liggen... Gewoon een beetje meer fut en die misselijkheid weg zou al veel betekenen! LIes |
| 02/10/2008 @ 21:03 Mieke | Hallo iedereen, even snel tussendoor : wij zijn ondertussen verhuisd. Een hoop rommel natuurlijk, maar goed dat hoort erbij. Bovendien sowieso een erg drukke week gehad, oa Katrien gaan inschrijven op een schooltje hier in de buurt (nu nog slechts 3 plaatsjes om te starten in september 2009, ongeloofelijk !) Ook nog 2 nieuwe kasten gaan kopen, + ene groot bed voor Katrien, enz ... De ergste drukte is nu achter de rug, maar het zal nog wel enkele weekjes duren voor we terug volledig op orde zijn. We zijn vorige week ook nog naar de gyn geweest, en alles was prima in orde met ons zoontje ! @ Lies : potverdikkie dat mens verdient echt een goeie shot onder haar kont he !!! GRRRRR wat een egoiste, en arme Toby krijgt het maar allemaal over zich heen, en jullie ook natuurlijk ... Ik hoop dat je je ondertussen al iets beter voelt ? Allé, ik ga verder rommelen ![]() groetjes, Mieke 2 |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]