Hey Dineke,
wow, goed nieuws voor jou! Hoop dat je snel ongesteld wordt! vreemd eigenlijk, normaal wil je niet ongesteld worden.
Ja, heb vrijdag de kijkoperatie gehad. Zaterdag ging het wel. Kon alleen niet op mijn zij slapen wat ik altijd doe. Zondag kreeg ik opeens last van mijn rug `s avonds(toen nog steeds bolle buik van gas trouwens). Denk dat ik iets teveel had gedaan. Zondag op maandag nacht werd ik wakker en mijn hele lichaam tintelde alsof het helemaal had geslapen. Schrok hier van en begon helemaal te trillen. Gelukkig ging dat snel over, maar die tintelingen bleven een beetje. Kon dus niet slapen en viel pas weer in de ochtend in slaap. De hele dag een soort van slaperig en duizelig met tintelingen en koude voeten en handen. Arts vertelde dat het niks ernstigs is. Vannacht dus had ik het weer, maar nu schrok ik er niet van en bleef rustig(na 3 uur te hebben geslapen). Toen weer geslapen en weer na 3 uur wakker met hetzelfde. Toen bewoog ik mijn rug een beetje omhoog om anders te gaan liggen. Ik voelde een plop in mijn rug en opeens werd alles weer normaal! Denk dat er iets knel heeft gezeten wat de bloedomloop wat vertraagde. Ik ging op mijn zij liggen en het tintelende bleef grotendeels weg gelukkig. Heb de laatste dagen ook een beetje raar gelopen natuurlijk, beetje verkramp en voorzichtig gedaan. Misschien is dat de boosdoener. Heb nu ook nog pijn in mijn rug, doe maar rustig aan denk ik.
Heb me in afgelopen dagen ook nog niet uit kunnen rekken, want dat voelde een beetje eng en bubbels in mijn buik. Normaal doe ik dit regelematig, heb altijd al wel wat last van mijn rug vandaar.
Wat een gedoe, dacht eerst dat ik een wat lage bloeddruk had, maar dat valt denk ik wel mee.
Heb ook erg last van schouderpijn gehad en rommelende darmen en beetje pijn in buik nog, heb jij dat ook gehad?
Ieder geval succes met de eerste IUI!
Groetjes,
Conny