[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/04/2008 @ 15:43![]() | tis niet zozeer op vakantie gaan, maar meer bepaald: hoe ga ik die 2 maanden kunnen bezighouden?? |
| 25/04/2008 @ 10:11 moeke | Hallo moederkes, Met wat hou je de kids anders bezig zou ik zeggen? 'T is niet dat er een babytje is dat de normale dingen niet kunnen. bij mooi weer : - een plonsbadje in de tuin - een zandbak - een picknick organiseren in je eigen tuin en laat je kleuter meehelpen met de organisatie - een wandeling met de kersverse baby naar een naburig speeltuintje - een dagje naar de dierentuin (ze hebben daar genoeg faciliteiten voor de babyverzorging en als die in een goede koets ligt (dus niet de hele dag in de maxi-cosi) dan kan dat best) bij slecht weer : - knutselen (schilderen, klei, ....), veel ideetjes te vinden op internet - voor de 5-jarige misschien eens naar de bioscoop en dan een oppas voor de baby zorgen, een aantal uurtjes de aandacht alleen krijgen is ook wel leuk - samen koekjes of cake bakken - met lakens de tafel omtoveren in een tent - boekjes lezen Ik hoop dat dit een beetje heeft kunnen helpen. |
| 28/04/2008 @ 10:25 Sunshine | de gegeven tips zijn inderdaad al leuk: misschien een dagje een vriendje laten komen spelen? eens gaan zwemmen (bij slecht weer dan) filmpje als 5-jarige kan je misschien ook al eens zien naar een sportkamp. Ze vinden dit meestal wel heel leuk, maar natuurlijk is niet elke 5-jarige daar al rijp genoeg voor, maar misschien kan je met iemand van zijn klas afspreken en dat ze dit dan samen doen. |
[Reageer]

zomervakantie