[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/04/2008 @ 17:20 jenny | Ik heb net een kijkoperatie achter de rug en daar werd er niets gevonden. We zijn al bijna 3jaar bezig en nog steeds geen bol buikje (of toch niet van een zwangerschap ). Nu vroeg ik me af of er vrouwen zijn die snel na de kijkoperatie zijn zwanger geworden ook al werd er niks gevonden (omwille van het feit dat de eileiders eens "proper" gemaakt zijn met de contrastvloeistof of door het psychische effect - weten dat er lichamelijk niks mis is...). Ik zou graag eens een positief verhaal horen om me wat aan op te trekken of lotgenootjes om mekaar te steunen. |
| 26/04/2008 @ 20:19 jenny | Dag Mickey, ik heb je profiel eens gelezen. Jij hebt ook al een hele weg achter de rug. We zijn ongeveer tegelijk begonnen. Ik ben gestopt met de pil in augustus 2005. Wij hebben ook al 4 iui's achter de rug zonder resultaat. Alle onderzoeken hebben dusver nog niks opgeleverd bij ons. Mijn cyclus is bijna griezelig regelmatig. Alle maanden mooi een eitje dat rijpt. Mijn man zijn zaadkwaliteit is prima. Alles perfect dus, alleen na bijna 3 jaar nog steeds niet zwanger. Ik hoop dat er snel goed nieuws voor ons komt. We gaan nu een maandje of drie-vier geen behandeling meer doen en wat afwachten. Wat zijn jouw plannen? De kijkoperatie is nu een week achter de rug en ik voel me eigenlijk nog steeds niet tiptop. Hoe was dat bij jou? En heb je littekens? |
| 28/04/2008 @ 15:10 jenny | Hey Mickey, ik heb nog niks alternatief geprobeerd. Wat wel heel frappant is, ik heb 2 jaar geleden ook een zwaar verkeersongeval gehad! Sindsdien heb ik ook heel veel rugpijn. Wat een toeval! Laat je me weten hoe de alternatieve dingen meevallen? Van welke streek ben je? |
| 30/04/2008 @ 09:04 jenny | Bedankt voor je verhaal Petra! Ik heb al een aantal gelijkaardige verhalen gehoord, waarbij een lichte vorm van endo werd vastgesteld en verwijderd en daarna resulteerde in een zwangerschap. Bij mij werd echter helemaal niks vastgesteld. Maar we geven de hoop niet op. Mickey, ik kom uit België. |
[Reageer]

zwanger na kijkoperatie
). Nu vroeg ik me af of er vrouwen zijn die snel na de kijkoperatie zijn zwanger geworden ook al werd er niks gevonden (omwille van het feit dat de eileiders eens "proper" gemaakt zijn met de contrastvloeistof of door het psychische effect - weten dat er lichamelijk niks mis is...). Ik zou graag eens een positief verhaal horen om me wat aan op te trekken of lotgenootjes om mekaar te steunen.