[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/04/2008 @ 11:45 Ante | Sophie, ik vind je een super mama!! Dat je zoveel inzit met de dochtertjes van je ventje, getuigt dat je zielsveel van hen houdt zoals je eigen kindjes. Een dikke pluim!! Ante |
| 22/06/2008 @ 13:28 ANONIEM | wat je kan doen: telkens als de kinderen bij jullie zijn ipv bij hun moeder zoals het vonnis het voorschrijft kan je dit gaan melden bij de politie (steeds wel je kinderen en vonnis meenemen) en vragen of ze hier een meldingsfiche van maken. Na een half jaar of zo ga je naar de jeugdrechter of de vrederechter (afhankelijk van waar het vonnis is opgemaakt), met de fiches en vraag je om het vonnis te wijzigen (minder alimentatie zou al een begin zijn)! Het is natuurlijk een heel gedoe en jullie relatie met de moeder zal er niet echt beter op worden! succes ![]() |
| 22/06/2008 @ 19:57 Sofie | Hoi daar ook ik kan niet anders dan je bewonderen! Je doet dat fantastisch! Wat je vraag betreft, ik zou ook eens gaan informeren bij een jurist, de gemeente of ocmw waar je woont verlenen normaalgezien gratis juridische bijstand, dit wil zeggen dat je bij hen met je vragen terechtkan, kostenloos uiteraard. Ik zou gaan vragen wat er eventueel kan en dan kan je nog zien wat je ermee doet. Spijtig genoeg is het meestal wel de biologische mama die de meeste voordelen krijgt ... Succes en sterkte! Sofie |
[Reageer]

Frustrerend dilemma