< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Zwanger ondanks spiraal, durf het niet aan man te vertellen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Zwanger ondanks spiraal, durf het niet aan man te vertellen
06/05/2008 @ 22:45
Esther en K3

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mama van 6, je zegt het precies goed. 15 maart miskraam. 25 april positieve test. Kun je rekenen? Daar zit 42 dagen tussen. En 42 dagen is 6 weken. Ik heb 4 weken na mijn tweede miskraam, op 12 april, een eisprong gehad. Ik voel die eisprongen. Wat is er nou zo tegenstrijdig volgens jou??? Alles klopt PRECIES!!! En dat is om één hele simpele reden; het is nou eenmaal de waarheid. Heb je enig idee hoeveel verdriet je me hiermee doet?! Je trapt me gewoon moedwillig de grond in. Alsof ik het nu nog niet moeilijk genoeg heb! Wordt het ook nog voor leugen versleten!!! Ik ga hier een beetje onder mijn eigen naam leugens verkondigen over een gedwongen abortus?! Jezus wat heb jij voor kronkel in je kop?! Lisa, dank je wel dat jij nu wel goed kijkt. Want je kwetste me echt. Ik doe niks dan huilen, proberen me sterk te houden. Rationeel heb ik er vrede mee. Maar in mijn hart zal het altijd pijn doen.......

Aan alle anderen, bedankt.. Maar ik heb Eva om een slotje gevraagd..... Ik kan niet meer, mijn pc gaat uit.. Als ik hersteld ben horen jullie me wel weer eens. Of misschien ook niet....... Op deze manier hoef ik hier niet meer te komen. Ik heb het al moeilijk genoeg met mezelf zonder al het gezanik van anderen.
Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 22:51
Lisa

Het spijt me heel erg Esther.

Mijn moederhart zal mee leven en aan je denken! Probeer hoe moeilijk ook je goed te houden!!!

Je hebt een fijn gezin van wat ik verder lees, en wat je nu gedwongen wordt te doen is om dat ook te behouden!

Sterkte en succes!
Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 00:00
Timbake

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@work: Ooit nr de Planckaerts gekeken? Ooit gehoord van de dr dat anticonceptie niet voor de 100% betrouwbaar is?

Esther, ik geloof jou, echt waar.
En ik weet dat je het verschrikkelijk erg vindt en het er erg moeilijk mee hebt. Zelf heb ik ook nr Babyboom gekeken en ik heb jou inderdaad gezien en ook gezien hoe je echt af aan het zien was van de BI.

Ikzelf heb ook BI gehad toen ik zwanger was van mijn prinsesje en ik ben ook nr de fysiotherapeut moeten gn. Ik weet dat het verschrikkelijk veel pijn doet maar ik heb niet zo erge BI gehad als jou.

Veel liefs van Bianca

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 00:23

Online Status Stuur bericht
Hoi Dames,

Ik heb eerste en vooral de topic een beetje opgeruimd. Vooral de berichtjes tussen Lisa en dnice omdat ze eigenlijk niets meer met het oorspronkelijke onderwerp te maken hadden.

Op vraag van Esther, sluit ik deze topic af... Maar Esther, als je wil, dan open ik hem terug!

@Mama van 6,
je mag gerust twijfelen aan een verhaal dat je hier of elders op internet leest en je mag dit natuurlijk ook posten maar helaas, kun je anderen niet "dwingen" je in die mening te volgen.

Al bij al is het goed om weten dat er zoveel mensen alert zijn op ons forum!

Groetjes,
Eva
eva (at) 9maand.com
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina