< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » autotax grote gezinnen (belgië)

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
autotax grote gezinnen (belgië)
29/04/2008 @ 16:16
mama

autotax grote gezinnen (belgi&euml;)
Is het zo dat je geen autotax/belasting moet betalen vanaf 4 kinderen? Iemand op het werk van mijn man beweert van niet. Omdat wij sinds kort de ouders zijn van 4 kinderen vraag ik mij dit dus af.

Dank bij voorbaat!

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 20:34
leen

Online Status Bekijk profiel
Ik geloof er niet veel van. Maar moest iemand het wel weten, weet het te zeggen ! Ook wij hebben sinds kort 4 kinderen en alle financiële meevallers zijn meegenomen...

Leen
Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 11:51

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

wij hebben een momenteel een zevenzt (binnenkort dus weer een acht of negenzit want de auto wordt te klein :) ) maar heb amltijd lasten moeten betalen hoor zelfs als de auto ruimer is enz... betaal je een pak MEER

greats nic

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 16:02
Britt

Online Status Stuur bericht
ik heb gehoord dat je geen belastingen meer moet betalen als je tien kinderen hebt. Maar of dat waar is...

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 08:42
danielle

Online Status
goedemorgen iedereen,
ik wil niet bot uit de hoek komen maar heeft iemand al geweten dat je geen belastingen moet betalen als je zoveel kinderen hebt, ja de persoonsbelasting wordt verminderd naarmate dat je zoveel kinderen hebt en dan nog, wij moeten dit jaar bijna 400 euro betalen en iedereen staat bij mijn man ten laste zelfs ik en toch nog moeten we betalen, ze zullen en moeten hun geld hebben hoor op de ene of andere manier en als het moet zullen ze wel iets uitvinden zodat je wel iets moet betalen. het inschrijvingsgeld voor het gebruikt van een nieuwe auto die moet je blijven betalen het zijn de vroegere zegels die je er moest opkleven die nu niet meer bestaan en elk jaar moet je dan ook nog eens de autobelasting betalen voor het gebruik van onze wegen.
Mijn EXCUSSES voor het nogal bot uit de hoek te komen maar hier in Belgie zuigen ze liever de mensen leeg dan dat ze op een deftige en normale manier hun kinderen kunnen groot brengen.
Groetjes

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 11:48
7dwergjes

Wij hebben er ook 7 en betalen ook nog steeds autotaks hoor (waarvan zelf 2 kindjes met een handicap)

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 23:01

Hier ook vier kids, rijden met een renault traffic en betalen ook nog taks , weliswaar veel minder als toen we met een personenwagen reden, maar dit scheelt dan weer aan de pk's of zo ? De vorige was een 2000 en nu is het een 1900, scheelt maar 100 maar is dan veel minder in taksen

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 08:06
Karen

hier ook nog auto taks hoor...ik kan alleen beamen:hier in Belgie zuigen ze de mensen gewoon leeg...autotaks 890 euro...als groot gezin kom je niet toe met een gewone personenwagen en ook een licht vracht mnet 5 plaatsen is niet voldoende dus zit je automatisch bij een duurdere categorie van auto's en een zwaardere categorie:dus meer verkeerstaks en/belasting

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 09:05

ik weet van een ex collega van mijn partner dat hij geen belastingen meer hoeft te betalen sinds hij vader is van vijf kinderen.
hij heeft ook zen volle loon en vakantiegeld.
groetjes,
sarah

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 13:14
natje

wij betalen enkel nog rzv maar geen belastingen meer op het loon maar op de belastingbrief kan ik nog wel betalen en autobelastingen betalen we ook nog ze 385€ voor een opel vivaro

[Laatst gewijzigd door natje - 12/08/2008 @ 13:15] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]