< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2007-Club » Geboren op 20-11-2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » November 2007-Club
Geboren op 20-11-2007
10/06/2008 @ 21:15
saartje

Online Status Bekijk profiel
even reageren op je stukje van je onthaalouder. mijn mama is zelf ook onthaalmoeder. ze probeert zich zo goed als mogelijk met elk kindje appart bezig te houden. ze kijkt ook in hoeverre dat de kindjes al wat kunnen. dan bespreekt ze met de ouders waar ze aan willen werken en gaat ze volledig met hun mee. ik weet niet hoe lang jou onthaalmoeder bezig is. mijn mama nu ondertussen toch al een goeie 10 jaar (als het al niet langer is) soms kan ze minder met de kindjes bezig zijn (qwa kunnen dan) want soms heeft ze er wel 7... maar meestal heeft ze er 4 tot 5 en dan gaat het wel goed.
ikzelf moet tibe bijna nooit wegbrengen. ik kan op mijn werk (rusthuis) regelen dat ik het tegenovergestelde werk van mijn vriend. dus ik thuis, hij werken en omgekeerd. indien het moeilijk gaat dan gaat tibe naar mijn mama (natuurlijk)
misschien eens met je onthaalouder overleggen waar je op deze moment aan wil werken.

ohja romy staat niet achter qwa kunnen hoor. tibe is gewoon supersnel met alles. en naell begint nu alles te ontdekken omdat ze pas van palvik af is. natuurlijk wil ze nu ineens meer. maak je maar niet teveel zorgen, alles valt vanzelf wel in de plooi

ik heb net gezien dat je me hebt toegevoegd op msn goed zo

groetjes saartje

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 22:28

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey mama's van 20november kindjes,

Ze zijn alweer 7 maand.
Ten eerste wil ik even sorry zeggen dat ik niet veel reageer, dit komt omdat ik zo onregelmatig werk en meestal dan geen tijd heb om op de computer te zitten.
Hoe gaat het met jullie kindjes?

Saartje, ik heb tegen de onthaalmama gezegd dat ik meer met zitten enzo bezig ben en nu doet ze dat ook, dus zeggen helpt wel.
Romy kan nu al een 5tal minuten alleen zitten maar dat vind ze niet zo interessant maar wel op handen en knieën zitten en wiebelen dat vind ze super, ik denk ook dat er tandjes doorkomen want ze bijt op alles wat ze maar kan. En vertellen en lachen dat zijn nu haar grote hobby's.
Het gaat toch allemaal zo vlug hé,
dikke knuf
xxx

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 11:51
saartje

hey saar,

maakt niet uit hoor dat je maar af en toe eens komt piepen... ik hou het wel in de gaten als je gereageert hebt

fijn dat je onthaalmoeder er nu ook wat meer mee bezig is. je ziet he, zeggen kan al een heel verschil maken. mijn mama zegt dit altijd vanaf de eerste dag. "als ik weet wat jullie doen/willen, kan ik daar rekening mee houden" dus...

haha niet graag zitten??? tja nu dat tibe kan kruipen heb ik daar geen last maar van. ik zet die s morgens op de grond en die kan zich zo de hele dag bezig houden. kruipen - rechttrekken - zelf gaan zitten - en vallen

als ze al op handen en knieen zit dan zal ze een van dees wel vooruit komen. tibe deed dit ook voordat hij kroop, en ineens vinden ze die vooruit en dan gaan ze er vandoor!!!

groetjes

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 13:21

hey saartje,
groot nieuws. Ik ben alweer zwanger. helemaal onverwacht maar wel leuk zo kort op elkaar. Romy zal een grote zus moeten zijn. En ze is zelf nog zo klein. Groetjes

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 10:12
saartje

hey saar,

een hele dikke proficiat met je zwangerschap he! fijn. geniet er maar lekker van.

ach hier willen we wel maar ..... (profiel lezen en je weet het)

ben echt wel blij voor jou!!!

hoe is het voor de rest met romy? met tibe alles super. heeft alweer zoveel bijgeleerd. stapt nu alleen rond de tafel en als je 1 hand geeft loopt hij ook al een beetje... kan een 15sec staan zonder steun...
van zijn woorden kan ik nog niks vormen. haha dat blijft een beetje achter hangen. maarja hij is nu gewoon snel met stappen enzo!!!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 14:32

hey,
Romy is super, ze is zo lief en komt knuffels geven. Ze kruipt maar rond en trekt zich overal aan op. Ze kan beetje stappen aan 2 handen.
Haar grootste hobby is eten, als ze eten ziet wil ze ook en dan doet ze mmmmm mmmmmmm mmmmmmmm heel grappig. Ze proeft en lust alles.
Ik ben voorlopig thuis en waarschijnlijk blijf ik even thuis mss tot het tweede een jaar is dus ze zal mij veel zien , maar ik wil genieten en wat bij studeren want de job die ik nu doe zal niet meer gaan omdat ik ook iets aan mijn rug héb.
Maar nu vooral genieten want ik heb ze niet lang meer voor mij alleen.
groetjes

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 15:46
saartje

hey saar,

ik weet niet als je hier nog komt maar hoe gaat het met je kleine meisje??? en met de zwangerschap? ook alles ok???
wij zijn sinds vorige maand terug bezig met iui. de eerste keer is mislukt maarja het zou een wonder zijn als het weer moest lukken in de eerste ronde.
wat kan je meisje ondertussen al?

tibe stapt nu een dikke anderhalve maand alleen. heel schattig om te zien eigenlijk. hij was er ook wel snel mee weg. praten zit er hier nog niet in. het enigste wat we verstaan is bumba. dan zegt bij mba!!! haha gewoon grappig.
het gaat allemaal zooo snel he. nog even en dan zijn ze een jaartje!!!!

groetjes saartje en tibe

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]