Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/06/2008 @ 16:30 Mama-wannabe ![]() | Vandaag ongesteld geworden...wat jammer! Meteen maar weer door voor de volgende ronde; receptje opgehaald in het ziekenhuis en zondag weer aan de Clomid... |
| 01/07/2008 @ 21:03 chantal | Hey meiden, Kom bij jullie lekker binnenvallen! Zal mij even voorstellen ben Chantal en 28 jaar, mijn mannetje en ik zijn al sinds mei 2006 bezig en helaas nog steeds zonder resultaat ![]() We zijn ongeveer zo'n 8 maanden geleden de molen ingestapt en vanalles is er getest. Bloed getest zaadjes HSG onderzoek gehad ovulatietesten gehad en dat is gelukkig allemaal wel in orde. Toen moesten we een samenlevingstest doen en wat bleek de zaadjes van mijn man lagen stil ![]() Testen gedaan waarom dit is en nou heb ik een iets te hoge zuurgraad En het zaad van mijn man is te plakkerig. Ze wilden ons toch een half jaar naar huis sturen met het idee ach.. Komt vanzelf, na drie maanden ben ik weer terug gegaan en heb gezegd dat ik het op deze manier niet zie zitten en dat ik IUI wil. Na een grote discussie heb ik toch gelukkig mijn zin gekregen. Moet nu nog ongeveer drie weekjes wachten tot mijn NOD en dan kunnen wij eindelijk aan de slag Moet het wel met hormonen gaan doen en moet mijzelf gaan injecteren Dat vind ik wel heel erg spannend.Wie heeft er nog meer IUI met hormonen die je zelf moet spuiten?? succes allemaal Chantal |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

1e ronde IUI

.
.

Moet het wel met hormonen gaan doen en moet mijzelf gaan injecteren