< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » dikke buik na keizersnede

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
dikke buik na keizersnede
06/10/2008 @ 15:02
fiekemarieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo,

ik ben 3 weken geleden bevallen met een ongeplande keizersnede!
Tijdens de zwangerschap was ik 13kg bijgekomen en nu ben ik er al 15 kwijt!!
Maar mijn buikje is nog niet echt plat hoor! Ik heb inderdaad nog veel zwelling onderaan mijn buik, waar het ook nog eens gevoelloos is!
Ik heb in het ziekenhuis wel 3 venijnige ruggeprikken gekregen om mijn baarmoeder te doen krimpen! Ik dacht dat dit overal gebeurde??
Kan er mij iemand vertellen hoelang die gevoelloze strook in je buik blijft na de keizersnede?

Groetjes...

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 18:49

Hoi,

Ik ben 9 weken geleden bevallen via keizersnede en m'n 'strook' waar het gehecht is, is bij mij ook nog altijd gevoelloos hoor, ... Iets minder als de 1e weken maar voelt toch nog precies zoals een verdoofde kaak bij de tandarts... Mijn gyne zei dat dit tot een jaar kon duren, en bij sommige blijft deze strook gevoelloos!

Ivm die dikke buik... Ik heb hem ook nog hangen hoor, 1 zit nu 1 kilo boven m'n startgewicht, en had van mezelf een hele strakke buik, en nu lijk ik nog altijd 20 weken zwanger Ik durf nog niet goed buikspieroefeningen doen, moet in 3 weken op nacontrole, dan ga ik eens vragen of ik ermee mag beginnen...

[Laatst gewijzigd door mossie_83 - 06/10/2008 @ 18:49] - Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 20:24

dat raar gevoel gaat heel geleidelijk aan beter en beter worden. bij mij is het negen maanden geleden en ik heb het nog steeds een beetje! niet erg meer hoor, ik kan al verdragen dat er over gestreeld wordt, ervoor dus niet! en die dikke buik betert ook vanzelf, wel is men lichaam anders, ik heb terug dezelfde kilo's maar alles is toch nog wat breder en nog beetje handvatjes opzij ach ja, er zijn ergere dingen denk ik dan
wat ik gehoord heb dat helpt is om het gevoelloze gedeelte regelmatig zachtjes te masseren zodat de zenuwen (die doorgesneden zijn) terug hun verbinding maken...

groetjes melis

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 14:26

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Ik ben 5 maanden geleden bevallen met keizersnede. Die gevoelloze streek daar begint nu terug beetje gevoel in te komen. En die dikke buik die is er ook nog. Lijk nog steeds zwanger. Ik geef nog altijd borstvoeding. Volgens de gyn gaat die buik terug weggaan als mijn cyclus terug op gang is gekomen. Er zou dan nog één of ander hormoon vrijkomen. Hopelijk heeft hij gelijk.

Groetjes

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 14:55
Loekie

Ik ben op 28 april verlost met spoedkeizersnede.

Heb nog altijd een gevoelloos stuk een drietal cm boven het litteken.

Ben sinds drie weken gestopt met borstvoeding en moet zeggen dat mijn buik nu precies terug platter wordt.

Nog even geduld zou ik zeggen...

Loekie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]