Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2008 @ 09:14 Silke | Hey, Goed van je dat je toch doorbijt. Ik denk inderdaad dat je schoonvader wel zal bijdraaien eens hij dat kleine wondertje gezien heeft :) In onze familie zijn ook heel wat kindjes met niet alledaagse of vlaamse namen. Soms is dat in het begin even wennen, maar na enkele dagen is die naam voor iedereen 'alledaags en gewoon', alsof het nooit anders geweest is! Alejandro is trouwens prachtig! ook de betekenis is heeel mooi. Hier bij ons houden we iedereen (inclusief onszelf) in spanning tot na de geboorte, aangezien zelfs het geslacht voor ons nog een verrassing is :) groetjes |
| 15/05/2008 @ 09:47 bieke | hey, Ik zie eigenlijk geen probleem met de naam op voorhand te zeggen,dat heb ik ook gedaan,enkel aan de toekomstige oma's en opa's... gelukkig vinden ze de naam die we hebben allemaal mooi :)zelfs moest dit niet zo geweest zijn het is en blijft onze baby en wij kiezen dus de naam. we moeten enkel nog een meisjesnaam vinden, dat blijkt een probleem en ik weet nog niet wat het zal worden, een jongen of een meisje dus ik heb er wel een nodig. Ik had eigenlijk een meisjesnaam gevonden die ik heel graag wou omdat dat de naam van mijn overgrootmoeder was,maar nu blijkt dat mijn schoonzus dezelfde naam al in gedachten had,moest zij zwanger zijn van een meisje, ze is nog steeds niet zwanger, ze zijn nog aan het klussen...maar ze heeft nu al duidelijk gezegd dat als ze zwanger zou worden van een meisje ze die naam wil...ik zou het stom vinden om ruzie te hebben met men schoonzus over een naam hoewel ik die heel graag voor mijn eigen dochtertje wou(moest het blijken een meisje te zijn) ach ja er zijn nog namen genoeg...ik zal wel iets anders vinden zeker.. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

ouders probleem met naam