< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » we beginnen aan onze tweede

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
we beginnen aan onze tweede
24/11/2008 @ 21:05
luckybird

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Kelly, ik hoop voor jullie dat jullie snel mogen starten met de IVF. Ik vind het soms al moeilijk om zwangeren te zien, dus laat staan jij.
Gelukkig is het al bijna december. Dus dan krijgen jullie duidelijkheid.

Groetjes

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 21:15
trotse moeder

Online Status Stuur bericht
Ha meiden,

@Luckybird, goed om te lezen dat de sauna je goed heeft gedaan.
Hopelijk groeien jij en je man steeds weer verder naar elkaar toe maar dat heeft tijd nodig.

@Kelly, het is heel begrijpelijk dat je moeite hebt met zwangeren. Jij had Eline ook nu nog in je buik moeten hebben, het kan zo oneerlijk zijn....
Ik duim voor je dat je 11 december een startdatum krijgt voor IVF. Zodat je weet wanneer jullie voor een derde wondertje kunnen gaan.

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 11:59
kelly

en toch zou ik met jullie ook niet willen ruilen. ik moet er niet aan denken om zo moeilijk zwanger te worden.
wij hebben de troost dat we snel zwanger zijn, het was bij ons beide keren van de eerste maand prijs. misschien de volgende keer weer???

ik vind het echt knap dat jullie er zo voor blijven gaan, chapeau!!!

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 21:58
luckybird

Kelly,
Bij de 1e waren we de 3e ronde zwanger en heb nu een heel sterk vermoeden dat ik in augustus toch een miskraam met 9 dagen overtijd heb gehad. Dat zou dus ook de 4e ronde zijn.
Dus op zich zou je denken dat het normaal alweer gelukt zou zijn. Maar ja, door de situatie is het even afwachten.
Leuk vind ik het niet. Maar ik zou ook niet met jou willen ruilen. Want jullie hebben een kindje moeten afstaan waar je al veel van hield. Ook al wordt alles nu via de medische molen toch nog goed bekeken, die spanning is ook niet fijn.

Komt er gewoon op neer dat een snelle en gezonde zwangerschap een heel mooi wonder is. Hopelijk zullen wij dan samen op onze eigenwijze snel goed nieuws brengen!!!!
Zullen we het nieuwe jaar inluiden?

Groetjes

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 13:31
Tamara

Online Status Bekijk profiel
Hey dames,

Hoe gaat t met jullie?

Heb even niet veel tijd maar wilde even weten hoe t met jullie allemaal gaat!

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 22:29
luckybird

Vandaag intake gehad bij maatschappelijkwerk.
We kregen hoge urgentie status, dus krijgen binnen 2 weken bericht voor een vervolgafspraak dit jaar nog.
Geen relatietherapie, omdat we wel intimiteit hebben, maar meer een verwerkingstherapie voor deze shit situatie. We krijgen samen therapie, maar met name ook apart om ons gal te spuwen.

Morgen waarschijnlijk

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 21:20
Tamara

Hey dames,

Hoe gaat t met jullie??

luckybird: Hoe gaat t? Mooi dat je zo vlug een vervolg afspraak kan krijgen. Als t toch moet dan beter maar zo snel mogelijk he? Succes in ieder geval.
En ?

Fijne avond allemaal, ik ga nog wat verven

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 09:14
trotse moeder

Online Status Stuur bericht
Ha meiden,

Kelly, ik zou toch ook echt niet in jouw schoenen willen staan. Een kindje moeten afgeven is mijn grootste nachtmerrie.
Bij onze kleine meid was het in ronde 1 raak maar nu doet moedertje natuur er wat langer over, geeft niet we hebben geduld (we weten waar we het voor doen).

Luckybird, wat fijn dat jullie zo snel terecht kunnen. Nu kunnen jullie er samen aan werken. Weten jullie al wanneer jullie weer verder willen gaan voor een tweede kindje?

Tamara, de duivels weer weg? Ga je nog iets doen om inzicht te krijgen op je cyclus of wacht je af?

Hier is het weer gewoon afwachten..... Ik raak er inmiddels een beetje aan gewend....

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:45
Tamara

hey dames,

Hoe is t??

trotse moeder: ja ze zijn weer weg, ben benieuwd voor hoelang deze keer. Ik heb ovulatie testen gekocht maar weet niet of t was is omdat ik niet weet hoelang t deze keer gaat zijn. Maar ja we blijven klussen en we zien vanzelf wel, tijd genoeg al zou t wel leuk zijn dat t binnenkort toch eens zo gaat zijn natuurlijk.

Hoe is t met jou verder? Leuk weekend gehad?

Fijne avond allemaal

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]