< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Wie helpt me aftellen naar nod van 26/5?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Wie helpt me aftellen naar nod van 26/5?
Vandaag @ 12:05
Debbie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wendy, veel beterschap he. Goed rusten vooral. Heb dat ook gehad bij Lander zo van die steken onderin. Was heel vervelend, maar gewoon een voorbereiding op de bevalling.

Evy, leuk dat alles goed was met de vroedvrouw.

Lisa, ik wens je veel succes met het klussen. Ik duim voor je. Is toch wel moeilijk voor je zeker met al die zwangeren hier?

Ja, mijn zwangerschap gaat ook al goed vooruit. Ik denk dat het snel gaat gaan eens het nieuwe jaar is begonnen. Maar het gaat allemaal veel sneller dan de eerste keer vind ik. Heb minder tijd om erbij stil te staan met zo'n kleine kapoen in huis. Ben vooral benieuwd hoe hij gaat reageren.

groetjes,
Debbie

Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:21
*Wendy*

Online Status Bekijk profiel
Weetje wat het is, het zijn geen steken onderin, maar echt samenkrampingen helemaal boven in, net onder de ribben bij mijn maag! Het trekt door tot boven mijn navel, tijdens zon kramp wordt ik heel erg duizelig en misselijk!
Ik heb dit wel eens eerder gehad, toen ik niet zwanger was en nog 2 x tijdens de zwangerschap, maar zo erg als het nu is, nee dat niet! Vannacht was het zo erg dat ik bijna naar de eerste hulp was gegaan, maar ja wat kunnen ze daar doen... weinig, aangezien ik weinig mag hebben aan pijnstilling...

Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:58
Tijgertje@work

Hier nog niets te bespeuren horen. Gisteren namiddag een testje gedaan maar was negatief. 1 dag na nod.

Wendy rust maar goed want het komt voor u toch dichtbij hé.

Lisa in wat geef je les? Wij zitten in hetzelfde schuitje .

Debbie fijn dat je nog eens komt piepen. Het zal inderdaad zwaar zijn om terug voltijds te werken. Wat doe je precies?

Evy super dat alles in orde.

Whishing jij hebt precies veel last hé van misselijkheid. Kop op het is voor een goed doel hé

grtz
Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:15
Wishing

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey

geen bloed geeft moed meid, soms moet je een tijdje wachten als je eisprong later is geweest , ik wens je heeeeeeellllll veel succes !!!!

ja misselijkheid het komt in vlagen dan een week niet en dan weer wel ... altijd zo van die opstoten ... hopelijk is het na de twaalf wekend ( dus zondag ) voorbij maar vrees er een beetje voor ...
en natuurlijk een lage bloeddruk helpt er niet echt aan ... moet me nu echt forceren om te eten ... maar als ik maandag dat dutske weer zien .. dan weet ik weer voro wat het allemaal is

Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:08

tijgertje:
hmm... negatief... wat zegt je gevoel dan?
aangezien je geen tekenen hebt van de ?
ik geef les aan een kunstacademie, heb zo'n 26 studenten.
echt na zo'n dag ben ik helemaal kapot!

wendy: hmm... ik zou als ik jouw was de huisarts ff bellen
kus lisa

Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:17
Tijgertje@work

Lisa, ik heb een gemengd gevoel weet niet wat ik moet denken.

Ik ga nog een paar dagen wachten en als het niets is nog eens testen hé.

Kunstacademie wel speciaal.

grtz
Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:58
*Wendy*

Hoi Lisa,

Ik heb de vorige keer toen ik dit had ook een afspraak gehad met de huisarts, hij deed er weinig mee, heb wel tabletjes gekregen die ik kan innemen, maar die helpen niet.
Het is nu wel te doen heb nog maar 1 x per uur/half uur een aanval van pijn. Ik probeer weer wat te gaan eten. Vanavond bel ik nog wel mijn verloskundig op bij het telefonisch spreek uur en morgen vroeg heb ik een telefonische afspraak met de arbo arts.... Dit gaat zo niet langer, ik heb de laatste weken niet eens een volledige werk week kunnen maken. 3 weken geleden een dagje ziek, 2 weken geleden 1.5 dag extra vrijgenomen, vorige week 2 dagen ziek, deze week ben ik er weer 3 dagen niet... Ik wil wel , heel graag,want moet nog het een en ander doen, maar het lukt gewoon niet... Heel frustrerend.

Heb ook nog leuk nieuws! Ik heb voor 23 dec een nachtje een hotel geboekt, dit hotel is bij een soort van saunacentrum met heeel veel lekker warme baden. Dit heb ik voor mijn man en mij samen geboekt.
Ik schrijf een kaartje voor Sinterklaas en geef dit vrijdag aan hem tijdens het vieren hiervan.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]