Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/06/2008 @ 17:40 Leen1984 | Hoi, tjah... genezen... hij gaat naar school, eet en speelt weer, maar is nog steeds snel moe en huilerig en heeft savonds toch nog tussen de 37,8 en 38,1°. ik heb gebeld vanmorgen naar de kinderarts en moet een "koortsdagboek" bijhouden. 3 juli moesten we teruggaan op controle. Zijn refluxmedicatie gaat maar heel moeilijk, hij vindt het echt vreselijk. Ook over zijn puffers doet hij moeilijker en moeilijker. Maar al bij al gaa thet wel redelijk hier. Alleen die blijvende verhoging vind ik maar eng. Bedankt voor je interesse! |
| 17/06/2008 @ 10:05 | Nog steeds verhoging?? Jongens toch, het houdt precies niet op! Ik schrik er niet van dat hij nog steeds moe is. Koorts is ook vermoeiend, hé. Ik hoop écht dat je toch nog een uitleg krijgt voor wat er gaande is! Want die onzekerheid is toch wel lastig, denk ik. Ik zou zeggen, vraag een second opinion, maar goed, je zoontje heeft zelfs al in het zh gelegen, dus ze zullen wel al een hele boel testen gedaan hebben, hé. En je kan ni blijven testen natuurlijk! Ik denk vaak aan jullie en hoop dat je zoontje snel weer de oude is. Hou je me op de hoogte? Als je liever mailt, mag dat ook natuurlijk. Veel sterkte! ![]() K'tje |
| 17/06/2008 @ 16:37 Leen1984 | Enorm bedankt voro je medeleven! Ik hoop dat onze vakantie hem goed gaat doen. Hij vertrekt 14 juli met zijn papa naar Tunesie (waar de familie van papa woont) en ik reis hen 24 juli achterna. Hij blijft er een maand (tot 15 augustus, dan vliegt hij mee met mij terug) en het is daar altijd heel warm en heel droge lucht, dus ik hooop dat hem dat goed zal doen. Vorig jaar is hij bij aankomst wel ziek geworden. Eerst overgegeven, daarna hongerstaking en koorts. Bij de arts bleek hij oor-keelontsteking te hebben. Waarschijnlijk van de wisseling van koud regen naar warm-heet. Ik hoop dat dat dit jaar uitblijft. Ik vind het doodeng dat hij 10 dagen van me weg is, maar papa heeft beloofd dat hij hem goed in het oog zal houden en gelukkig kennen we daar een goede kinderarts! |
| 19/06/2008 @ 14:16 | Hey Leen, ik ben er zeker van dat je man zich heel goed over je kleine kereltje gaat ontfermen. Maar ik begrijp je bezorgdheid. Zeker nu. Ik wou dat ik nog tips kon geven, maar helaas, er komt zo niks in me op. Maar als je een "babbel" nodig hebt, lees ik het wel. ![]() K'tje |
| 07/07/2008 @ 16:05 k'tje | Hey Leen, ik ben een tijdje niet op de pc geweest. Hoe gaat het nu met je zoontje? Ik hoop zo dat je toch nog gevonden hebt wat er toen aan de hand was! En zie je de vakantie al een beetje zitten? Heel veel groetjes K'tje |
| 07/07/2008 @ 20:45 Leen1984 | Hoi! Elias is helemaal opgeknapt. Hij had toen een combi te pakken van een enterovirus met een cocksakievirus. Dan nog is het abnormaal dat hij ZO lang koorts maakte, maar hij is wel opgeknapt. Hij heeft ook nog een bronchitis gehad (dikke week geleden) en dus weer antibiotica moeten nemen, maar nu heb ik de indruk dat het de goede kant op gaat. over een week is hij vertrokken! Ik kijk er nog altijd tegenop, maar vooral omdat ik sinds zijn geboorte nog geen 3 nachten van hem ben weggeweest. Bedankt voor je medeleven! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

hoge koorts sinds zaterdagnacht