hey,
ik ben naar de gync. geweest op de ech o waren er 3 rijpende eitjes te zien en binnen 3 dagen gokt de gync. zou er een eisprong zijn .....
we' moeten er gebruik van maken maar ....
aangezien het sperma staal van, mijn vriend ongeveer het zelfde is gebleven, is de kans veel kleiner dat het op de natuurlijke weg zal kunnen gebeuren .....
dus moet ik een afspraak maken bij het vruchtbaarheidscentrum .... maar om daar binnen te geraken amaai .... zo'n lange duur en al de medewerkers zijn in gesprek heb al 5 keer gebeld .....
sebiet nog eens opnieuw ...
er zal gestart worden met inseminaties ..... zal pas voor de volgende keer zijn tenzij .... het nu spontaan zou lukken .....
droom droom hoop hoop .....
want onder tussen is er alweer 1 zwanger op mijn werk ..... die moest maar kijken en ze is zwanger .....
ik kan er niet zoveel meer tegen ....ik wil ook eens van dat geluk proeven en gelukkig zijn dat ik zwanger ben en eeen kindje mag verwachten .... nu is het telkens een teleurstelling en afwachten geblazen en hopen en niet depressiief worden en ...
het is toch vermoeiend en het weegt soms door, ik wist echt niet dat zwanger worden zo'n opgave kon zijn amaai....
ale ik ga nog eens probere bellen
knuf