< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » pco= poly cysteus ovarium syndroom

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
pco= poly cysteus ovarium syndroom
13/08/2008 @ 02:05
sabine88

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
heey eefje, even snel reactie hoor!

leuk weer wat van je te horen!
hier gaat het wat minder, ben ontzettend gevoelig voor clomid, is nu pas mijn eerste keer dat ik het mag nemen.

maar zal dus snel terug komen om even te reageren op je!

groetjes sabine

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 10:41

hey sabine,

dat is minder, hetb je complicaties of zo ....
roodheid of slecht zien of wat je er ook van kunt krijgen ...
bij mij slaat de clomid niet goed aan .... de eerste keer wel en dan niet meer...
ben echt benieuwd wat de gync. maandag za

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 10:45

zal zeggen --> sorry verkeerd gedrukt ...
om verder te gaan .... ik hoop dat ik echt eens goeie dingen mag te horen krijgen .... en me mentaal ook kan openstellen van kijk het zal lukken om zwanger te geraken , maar nu is dat te moeilijk, omdat er telkens al iets is geweest.

ik zou zeggen , hou de moed er ook in, we zijn er voor elkaar om elkaar eens wat op te beuren, ni waar ....
van als ik tijd heb kom ik een kijkje nemen op het forum, en ik zie het ook via mijn mail of er iemens gereageerd heeft ...

dikke knuf

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 10:50

hey,

ik ben naar de gync. geweest op de ech o waren er 3 rijpende eitjes te zien en binnen 3 dagen gokt de gync. zou er een eisprong zijn .....
we' moeten er gebruik van maken maar ....
aangezien het sperma staal van, mijn vriend ongeveer het zelfde is gebleven, is de kans veel kleiner dat het op de natuurlijke weg zal kunnen gebeuren .....
dus moet ik een afspraak maken bij het vruchtbaarheidscentrum .... maar om daar binnen te geraken amaai .... zo'n lange duur en al de medewerkers zijn in gesprek heb al 5 keer gebeld .....
sebiet nog eens opnieuw ...
er zal gestart worden met inseminaties ..... zal pas voor de volgende keer zijn tenzij .... het nu spontaan zou lukken .....
droom droom hoop hoop .....

want onder tussen is er alweer 1 zwanger op mijn werk ..... die moest maar kijken en ze is zwanger .....
ik kan er niet zoveel meer tegen ....ik wil ook eens van dat geluk proeven en gelukkig zijn dat ik zwanger ben en eeen kindje mag verwachten .... nu is het telkens een teleurstelling en afwachten geblazen en hopen en niet depressiief worden en ...

het is toch vermoeiend en het weegt soms door, ik wist echt niet dat zwanger worden zo'n opgave kon zijn amaai....

ale ik ga nog eens probere bellen

knuf

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 11:43

hey,

heb na lang proberen toch binnen geraakt op de fertiliteits centrum, normaal gezien was de afspraak ten vroegste in nov., maar ik had geluk dat er iemand had afgebeld ....
dus nu maandag om half 5 mag ik gaan voor een intake gesprek....
ale een stapje dichter ....
hopelijk zal nu alles vlotter gaan ....
hoe is het met jullie?
het is hier wel super kalm!!!!
laat vlug iets van jullie horen,

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]