Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/11/2008 @ 16:57 kk | hey steffie, ik heb hier niet alles gelezen, maar als je naar pagina 1 gaat dan staat daar een bericht van jouw, waar in staat of het kon dat je na een paar dagen na de eisprong al iets kon voelen? En, was je dan echt zwanger????? Ik vraag dit omdat ik vorig weekend mijn eisprong heb gehad (5 dagen te vroeg) en 2 daagjes daarna enorm veel onderbuikpijn (menstruatiepijn), die pijn is dus dinsdagavond begonnen en nu is het zaterdag en heb die pijn nog steeds. en ben ook wel meer moe ookal slaap ik dit 12 uur per nacht (de laatste 2 nachten toch). Wij zijn ervoor bezig, voor een 2de kindje, dus hoop het echt. Die pijn is echt enorm. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook, maar die pijn was toen pas begonnen een paar dagen voor de NOD, en nu is die pijn er als sinds 2dagen na de eisprong. Hopelijk kan jij mij een beetje helpen???????????? |
| 08/11/2008 @ 17:03 kk | als je echt zwanger bent is je ovu-test dan ook positief??? want dat had ik hier ergens gelezen. |
| 10/11/2008 @ 17:32 kk | wel even testen bij mijn vorige zwangerschap: 49 + 2(februari)= 51 -23 (leeftijd van bevruchting)= 28 -1=27 -2=25 -3=22 -4=18 -5=13 -6=7 -7=0 wat is nul: een even getal toch he??? dan zou mijn eerste een meisje moeten zijn, maar het is een jongen. Of had ik moeten stoppen bij die 7, dan zou het wel kloppen. |
| 11/11/2008 @ 13:01 kk | steffie: a ja, wie weet, zou goed kunnen kloppen. Dus linda, je mag dan een meisje verwachten he! ![]() |
| 11/11/2008 @ 15:06 marijke ![]() | Die theorie werkt bij mij ook niet! werd gezegt een jongetje maar we krijgen toch echt weer een meisje ![]() |
| 11/11/2008 @ 20:41 kk | @ linda: ja hoor ik wist het van de 1ste. Op 4 maand konden ze het niet zien omdat hij met de beentjes toe lag, maar op 6 maand zagen ze het goed: het was een jongen. Derest van de familie mocht het wel niet weten. ik en mijn man wouden het weten omdat het gemakkelijk is voor suikerbonen,geboortekaartjes en geboortelijst, maar ook om al kledij te kopen (tijdens solden bijvoorbeeld). Het was gemakkelijker. Bij de volgende wil ik het zeker ook weten hoor. Wij komen nogal moeilijk overeen ivm de namen: en als je het dan weet dan moet je maar over ofwel meisjes naam ofwel jongensnaam discuscieren he. |
| 12/11/2008 @ 15:49 Steffie | Vandaag en binnenkort zijn er nog veel die volgen in de firma, waarvan hun contract wordt stop gezet. Ik ben dus niet alleen... Ik heb nu idd wel extra tijd om alles voor te bereiden qua kamertje, kaartje en doopsuiker. Dat vind ik wel leuk. Ik had ook al alles geregeld hoor op mijn werk, maar het zijn globaal gezien besparingen dus het is echt gewoon pech hebben... Wat ik nu doe is Sensorisch onderzoek, ook labotesten met een panel dat geur- en smaaktesten moet doen. Je kan daar dus ook totaal geen specifieke studie voor volgen voor dit werk. Ik had het wel al eerder gezien in een voedingsbedrijf waar ik stage deed. Vandaar dat ik uiteindelijk hier in die job ben gerold. De optie die ik volgde was meer een soort klinisch laborante, met een specifieke opleiding wat betreft genetica. Hihi, hier nog iemand die qua namen niet overeenkomt met mijn ventje. Ik ben dus niet alleen. Hoe los je dat eigenlijk op? Namen blijven noemen tot je allebei `ja dat is hem` zegt? ![]() |
| 12/11/2008 @ 17:05 kk | mijn buikje groeide helemaal niet snel. Ik heb de 1ste 5 maand enorm veel menstru-pijn gehad en ik kwam helemaal niet veel bij. Gyn maakte er wel geen zorgen om, dus ik ook niet. Toen ik 5 maand en half was liep ik nog in een rokje rond en blousje van voor de zwangerschap en de mensen konden ook nog niet zien dat ik zwanger was. Ik legde dan veel mijn hand op mijn buik en droeg zo'n belletje. Want ja, ik had wel geen zwangerbuikje maar ook niet helemaal plat, dus mijn buikje was wel een beetje gegroeid, maar het leek gewoon of ik niet van de dunste was, alle snap je. Broeken van voor de zwangerschap kon ik wel niet meer dragen na 3 maand, puur omdat ik er niet tegenkon dat die knop dan tegen mijn buik kwam, maar ik kon er wel nog in hoor. Pas tegen de 6 maand begon je dat buikje te zien, maar dan ging het wel heel snel, en mijn gewicht ging ook enorm de hoogte in vanaf dan. In totaal een 12 kilo bijgekomen. ivm de namen: ongeloofelijk he. In het begin hield ik van meer specialere namen zoals: Tjorven,thorsten,alexa, ylana,kyra,... Maar mijn man wou daar absoluut niet van weten, dus dringde ik niet aan. Hij is/was meer voor: isabelle,willem,robert,elisabeth... Maar dat is niks voor mij. (tja ieder zijn smaak natuurlijk he). Dus is het een beetje zoeken en boekjes doorbladeren he. We hadden wel vrij rap beslist, maar het was niet mijn 100%, dus probeerde ik toch nog, maar het is niet gelukt, en nu ben ik toch blij met de naam, voor 100%. Voor een volgende is het ook afwachten, voor een meisje zal het beter gaan, maar een jongen: help!!! |
| 14/11/2008 @ 15:19 Steffie | Ja, ik werk in Nederland. Die testen worden gedaan op zowel diepvrieszakken als papier tot plastic voor dashboards in auto`s, microgolfovenpotjes, etc... Dat buikje begon bij mij plots te groeien vanaf week 16 a 17. Allez, dan begon je het toch wel al te zien dat ik zwanger was. De voorbije week is hij precies weer wat gegroeid. Maar tot week 18 kon ik wel nog gerust bepaalde broeken dragen (geen jeans) als ik dat wou, maar idd, die knoppen zaten erg vervelend. Zelfs bepaalde rokjes kon ik nog dragen maar dan wel net iets hoger op mijn heupen. Al zat dat voor een hele avond of dag ook vervelend, maar ik vond het wel super dat ik die nog aan kreeg. ![]() Ik ben nu 2,5 kg a 3 kg bijgekomen. Ik moet wel zeggen dat het deels komt doordat ik onlangs mijn light dranken ingeruild heb voor de niet-light versies. Te veel suikers! ![]() Mijn man wil Friese/Nederlandse namen en liefst met een a erin, met uitzondering van 1 naam zonder een a. Dus ja, dat wordt toch nog even zoeken, maar het is zoals je zegt, ik ken geen kindjes zonder naam. ![]() |
| 16/11/2008 @ 11:11 Steffie | Super zo'n oefenparcours! Ik wou dat wij dat hadden kunnen testen. Welk merk heb je gekocht? Wij Bébéconfort, zeer goed maar niet goedkoop.En hoe ziet het slaapkamertje er uit? Heb je jullie prutsje al duidelijk gevoeld ondertussen? Binnenkort de echo hé! Kunnen we samen aftellen. Krijgen jullie die op video als je dat wilt? Wij doen dat vanaf 14 weken al. Is erg leuk. Prettig weekend! Laatste werkdagen hier. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Help Kwaaltjes na eisprong????

Tijdens het rijden is dat soms wel vervelend, dat drukt zo laag. 
. Mijn vriend klaagt niet maar van mij mag het wel stoppen nu. Was best lastig. Ik heb nogal vooraan gestaan met uitdelen maar ben verder niet echt dik. Altijd een probleem om een bh te vinden met kleinere omvang met grotere cups. Zit nu al op F
. Wij willen trouwens niet weten wat het gaat worden. Nou ja ik niet
, dus mijn vriendje mag het van mij ook niet weten 

. Kk zou jij het willen weten? En wist je het bij je eerste? Jij bent de kenner onder ons