< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » kindje voor Februari 2009

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
kindje voor Februari 2009
Gisteren @ 08:46

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nee heb haar ook niet meer gehoord

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:57
marijke

Online Status Bekijk profiel
Mmm nee ik ook niet misschien is ze druk hoop ik althans...

Ben net weer terug van de VK met haar een gesprek gehad over de bevalling enz wil toch wel graag in het ziekenhuis bevallen.

Ze vertelde me dat ik waarschijnlijk toch wel in het ziekenhuis moet gaan bevallen omdat ik zovaak blaasontsteking heb dan heb je antibiotica nodig bij de bevalling anders wordt je kindje besmet.
Dus zal zo eens even horen bij de huisarts welke bacterie ze hebben gevonden

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:03
Dais

Hi meiden, ja waar is babyke? Ze is elke dag online.

Ik weet het nu zeker ik voel onze dochter, wat zalig. Heb erge griep maar dit maakt alles goed. Ze gaat helemaal los haha.

Marijke ik heb ook al vaker blaasonsteking gehad misschien moet ik het toch eens navragen.

liefs

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:04
Dais

Elsje, van harte met je zoon!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:18

Hoi hoi!

Ja idd, Babyke heeft al een tijdje niets meer van haar laten weten en dat is niet van haar gewoonte.

Elsje proficiat met je zoontje!

Wij gaan ook geen 3D/4D echo laten maken. Ik wacht nog wel ineens tot de geboorte om ons kindje te zien

Heb me deze middag een lekker broodje gezond besteld wel eentje met veeeel mayo tussen KEI gezond dus! hihi!

Van snoep kan ik redelijk goed afblijven. Hoe zit dat met jullie ontbijt? Ik krijg 's morgens nooit veel binnen...
Ik forceer mij om 2 sandwiches te eten maar dat is echt dik tegen m'n zin en dat smaakt totaal niet!

x

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:05

Online Status
@ Goedele:
Normaalgezien ga ik werken tot een week voor men bevalling zal dus zijn tot en met 17 februari. En ik ga normaalgezien dit schooljaar dan niet meer werken. Ik zou dan pas terug beginnen in september 2009.

Hier is het ook super moeilijk om niet te veel te snoepen. Ik hoop dat de kilo's meevallen deze maand. Want ik heb er helemaal geen zin in om nog is onder mijn voeten te krijgen van de gynaecologe. Maar enfin zolang alles goed is met mijn kindje ben ik tevreden.

Liefs Kelly

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:03
Zebra

Online Status
@ Dais: veel beterschap! Fijn eh dat gevoel van die stampjes. Ons kleintje was gisterenavond heel actief, kon met moeite de slaap vatten door de stampjes

Wat het ontbijt betreft, lukt het goed zolang ik niet vroeg op moet, want dan is het een kleine ramp. Ik ben nog thuis tem volgende week dinsdag nadien waarschijnlijk halftijds, mijn bloeddruk stijgt namelijk als ik aan het werk ben en de vk wil liever geen risico nemen daar ik nog maar in het tweede trim zit. Vandaag naar de controle-arts geweest, hij vond 14/9 niet zo erg en vind dat ik geen reden heb om niet te gaan werken.

Ik had ook gehoopt tot januari te werken, heb nog 3 weekjes verlof dat ik naar volgend jaar kan overbrengen en dus een week voor de uitgerekende datum in bevallingsverlof, nu weet ik het niet echt hoe ik het allemaal moet regelen.

Ik ben in totaal zo'n 4 kg bijgekomen, maar als ik naar de vk ga, staat er altijd een kilootje meer op de weegschaal , ik heb de laatste dagen ook al wat te veel gesnoept, 't moet maar zo lekker niet zijn eh

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:02
Goedele

Kelly: ik ga dit schooljaar ook niet meer terug hoor. 3 maanden zwangerschapsverlof en dan 3 maanden ouderschapsverlof. Heb het geluk dat ik tot ons kindje naar school gaat gaan, half time kan gaan werken en dan neem ik haar/hem gewoon mee hé.
Heb weer veel last van mijn rug, morgen eerste keer kine, vooral om een goede houding aan te leren en buikspieren te verstevigen maar hoop toch ook dat er nog een mini massage afkan

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:05
Goedele

Nog effe over snoepen gesproken: heb in de week zo'n zak van die zachte mariabeeld snoepjes gekocht en in 1 keer opgegeten. Echt erg... sebiet wordt mijn beebje al geboren met een suikerverslaving

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]