< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » Westvlaamse Tweelingmama's (in wording?)

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Twee- en meerlingen
Westvlaamse Tweelingmama's (in wording?)
09/08/2008 @ 16:41
vtje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Kaya, via Barbara vernomen: dikke proficiat meid !
Hiep hoi ! ! !

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 11:52
Barbara

Kaya, ik hoop dat ik één deze dagen een berichtje van je zie, ik ben zo nieuwschierig naar de verhaal!!! 't Is hier ook zo stillekes...
Ine?

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 13:25
Ine

Hoi'kes

Sorry voor het weinig tijd dat ik heb om te posten. De drieling stelt het goed. Het zijn echte vechterkes

Ik zit regelmatig op het West vlaamse mama's forum (www wvlmamasforum be ).

Hoe ga het met jullie allemaal
Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 13:55
Barbara

Ine! Idd lang geleden! Hoeveel wegen ze en hoe groot zijn uw prutskes al? Hoe gaat het met jou (fysiek, psychisch)?
Ik ben gewoon op 't gemak verder aan het "zwangeren" hé! En Kaya die is bevallen naar het schijnt op 8/08/08, maar we hebben er nog niets van gehoord... Ik hoop dat alles goed gaat. Ze heeft het ook druk waarschijnlijk... Vtje, gaat naar de 30 weken op en begint ook last te krijgen van de laatste loodjes... Verder is het hier heeeeel erg stillekes...

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 15:09
vtje

Nog een geluk dat ons Barbara up-to-date blijft hé...
Ik krijg idd veel last en pijn. Heb net op gezondheid.be alle symptomen van bekkeninstabiliteit herkend. Ik vrees dus dat het dat is.
Ine, jouw lijst ligt ook bij babyjunior zeker hé? Dacht dat ik daar de namen van jouw 3 spruiten tegengekomen ben.
Soms denk ik dan: het kan bijv. heel goed zijn dat we daar ooit samen aan de kassa staan, zonder echt te weten wie we zijn, maar wel wetende dat we elkaars 'open en toe' kennen van de zwangerschap. Raar hé, hoe Internet zo mensen dicht bij elkaar brengt...
Zou ook wel eens op dat wvl forum piepen. Had ik nog niet ontdekt.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 09:40
Ine

hoi,

idd mijn mijst ligt daar ook. babyjunior is ni zo ver voor ons. de kindjes wegen 1KG760 1KG240 1KG 340. Ze groeien erg goed :). Ik ben heel vlot hersteld gelukkig!!
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 11:54
vtje

Kaya'tje?

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 17:55
Barbara

Vtje, ik heb Kaya gevonden op meerlingen.org! Ze heeft een heel zware bevalling gehad en daarna ook nog eens complicaties met curretage als gevolg. Maar is sinds zon of ma thuis met haar 2 zoontjes.
Misschien lukt het je met de volgende link op haar verhaal te lezen:
http://www.meerlingen.o...ama-geworden-t3987.html

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 21:09
vtje

Thx Barbara, ik heb Kaya en haar verhaal ook teruggevonden.
Vind hier echter meer mijn draai dan op meerlingen.org, dus van hieruit:
een dubbeldik verdiende proficiat met je 2 boys Kaya ! ! !
En ze samen mogen meebrengen naar huis, daar hoop ik zelf ook ten stelligste op !
ENJOY !

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 22:40
kaya

Online Status Bekijk profiel
Hallo dames! Eerst en vooral heel erg bedankt voor de bezorgdheid en de vele felicitaties! De bevalling was inderdaad nogal zwaar en achteraf dan ook nog die curretage, vandaar dat ik hier niet veel eerder geraakt ben!

Ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik mijn verhaal kopieer van een andere topic waar ik ook op meebabbel zodat ik niet alles 2 keer moet typen. Kwestie van wat tijd uit te sparen hé!

By the way vtje en ine, mijn lijst ligt ook bij baby junior (in Kuurne)!

Zoals jullie al weten zijn mijn 2 boelekes geboren op 07/08/08 (net 08/08/08 niet gehaald, jammer hé! Maar ik troost me met de gedachte dat ze 1 jaar worden op 07/08/09, das ook mooi hé ). Het zijn inderdaad 2 jongentjes en ze heten Lukas en Timon. Lukas woog 2kg380 en Timon 2kg345, net iets te weinig om ze mee op kamer te krijgen. Ze hebben 3 dagen in de couveuse gelegen, nog 3 dagen in een warm bedje en dankzij de pediaters en de verpleegsters van neonatologie ben ik zelf nog 3 dagen extra mogen blijven in het ziekenhuis met mijn kindjes op de kamer en zijn we dan zaterdag allen samen naar huis mogen gaan!

De bevalling zelf was vreselijk ... Mijn water brak om 2u 's nachts, om 9u werd ik de verloskamer ingerold en na enkele keren goed persen en een flinke knip is Lukas geboren om 9u58. Vanaf dan is alles beginnen fout lopen. Bij de laatste pers voor Lukas moest ik braken en viel ik flauw (bloeddruk zakte weg). De vroedvrouw heeft met man en macht geprobeerd om te voorkomen dat Timon zich draaide in mijn buik (tijdens de zwangerschap lagen ze beiden in hoofdligging), maar het heeft niet mogen baten. Ons ventje heeft zich dwars gelegd en mama bleef maar braken en flauwvallen, dus na een half uurtje werd beslist om een keizersnede te doen. In een haastje werd ik geprepareerd, mijn man ook en om 10u50 is Timon geboren. Ik heb hem nog net horen schreeuwen en ben dan volledig het bewustzijn verloren tot ik wakker werd in recovery. Die keizersnede herinner ik me niet veel meer van vermits ik continu flauwviel en meer bezig was mijn maag leeg te kotsen dan iets anders . Ik weet alleen nog dat ik telkens het 'snijden' voelde en ik dat een vreselijk gevoel vond.

De rest van de dag is vrij wazig. Vrijdag heb ik dan 2 zakjes bloedplaatjes gekregen omdat ik zo laag in bloed stond en 's avonds voelde ik me al veel beter!

Zaterdag zijn we dus zoals gezegd naar huis gekomen allen samen, maar na enkele uurtjes kreeg ik heel veel klonterig bloedverlies en zijn we terug naar de materniteit gegaan. Het bloeden stopte niet en de klonters werden groter om groter (de laatste was groter dan het hoofd van mijn baby's... ) en in 5 minuten tijd werd beslist om een curretage te doen. Ik was echt doodsbenauwd voor de totale narcose, maar gelukkig hadden we voor we de materniteit binnenkwamen nog een hamburger gegeten in de drive-in van de mac donalds en heeft de anestesist beslist om toch met epidurale verdoving te werken omdat ik bang was dat ik zou moeten braken onder de narcose. Ik was echt superopgelucht. Men vermoedt dat het achtergebleven placenta was, men heeft alles opgestuurd naar het labo.

Zondag zijn we dan dus definitief thuisgekomen en is het genieten begonnen!!

Het zijn echt 2 schatjes van babietjes. Ze doen het supergoed! Dinsdag woog Lukas al 2kg780 en Timon 2kg700. Ze zijn beiden heel rustig (Lukas is nog rustiger dan Timon), slapen goed en eten goed.

Ik geniet er echt van met volle teugen ook al zijn de nachten superkort!

Groetjes

kaya
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 12:02
Barbara

Kaya, nogmaals PROFICIAT enne lang leve de Mac Donalds !
Verander de buikfoto maar in een twin-portret!

Vtje, ik blijf ook liever hier hangen, meerlingen.org is me ook iets te complex ...

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 20:22
kaya

Even testen of die foto nu veranderd is... Ik weet niet meer goed hoe ik dat moest doen
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 20:23
kaya

Twas mislukt, maar nu is het wel gelukt
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 21:32
Barbara

Hoe schoon!!! Daar kan niemand bij onberoerd bijven toch? En nu nog je banner hé?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]