itteke heeft er ook redelijk last van maar nog niet zo erg.
deze nacht was terug beter, gelukkig. nu begint ona ook wat te hoesten dus zal die ook al maar hoest siroop beginnen geven.
ja, volgende week is het inderdaad al de 6e, wij hebben gelukkig alles al.
heb net met de kids wat geschilderd, ale zij hebben geschilderd, ik alles in goede banen geleid, een tekening geschilderd voor papa morgen he, en dan alle 3 hun handjes naast elkaar gezet op een karton. bij ona is het ook redelijk gelukt, ze deed haar handje soms wel toe, maar tis gelukt. ale waarschijnlijk krijgt hij dat vandaag al zenne.
deze voormiddag ben ik al naar de winkel geweest, morgen geen tijd, en heb er ne ganse vm over gedaan, was pas om rond half 10 op een uur later kunnen vertrekken en bij renmans waren ze een leercontract aan het opleren en die moest mij doen, super traag natuurlijk, en dan pas tegen de middag terug thuis, pff, heb dus nog niets van mijn was enzo kunnen doen. maar ben al blij dat het schilderen is gelukt, wou dat eerst vorige woensdag doen, maar ja dan was torben zo ziek en joeri was dan juist thuis, en dan is het geen verrassing ne meer he, ook al is het maar iets klein. hij krijgt ipv een gewoon kado ook nog een centje, hij is aan het sparen voor een piano, ale hij is er bijna hoor.
binnen 2 weekjes ga ik mij nog een laten pijnigen se en joeri volgende week, gaan een tattoo laten zetten met onze kids hun chinese horoscoop en met die van mijn man en hij die van mij. ik heb al een tattoo zenne dus weet al wel wat het is, mijn man heeft er al 3.
eind vant jaar gaar dan ook de sterlisatie door, dan wel nog 3 maanden voorzichtig zijn, want het kan zijn dat het niet in orde is, een keine kans maar toch. elke dag ben ik zekerder en zekerder dat 3 genoeg is zenne, zoals nu ook, de ene dag met die naar de dokter, een weekje later is het de andere, dan beginnen de andere nog te hoesten en nu ook met die dure tijden... laten we dan liever aan 3 iets meer geven, dan aan 4 iets minder. tis zeker druk genoeg enzo dus ik ebn blij met onze keuze.
ik begin trouwens zelf ook alweer met een verkoudheid te zitten...
ale het zal tot na het weekend zijn,want int weekend hebben we niet veel tijd en als er tijd is zit joeri er meestal op (spellekes spelen) want die heeft in de week ook niet zoveel tijd.