< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » 3de hart versus verstand

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
3de hart versus verstand
25/11/2008 @ 11:42
marina

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
shania heeft in de sneeuw gespeeld er ligt er hier nog
ze vond dat heel leuk :)
jason heeft er een tandje bij hij heeft er 8 nu

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 16:23
Wen370

Online Status Stuur bericht
hier geen sneeuw ne meer zenne, alles weg.
ze heeft ondertussen al terug goed geslapen ja, gelukkig.
en ja ben ook naar de kapper geweest. het is kort hoor. heel kort in mijn nek,kan het net achter mijn oren steken, dus geen staartje meer :-) maar ik vind het mooi dus das goed he. en doordat het in mijn nek zo kort is heb ik er ook geen last van, ik deed dat altijd bij elkaar omdat dat zo lastig was in mijne nek en veel haar om aan te trekken of mee te nemen hebben de kids niet, dus tis prima.
nu ga ik ona haar flesje opwarmen, kolven en dan om 17u naar het oudercontact van torben, die zit trouwens ziek thuis. gisteren met koorts van school en hoesten deed hij avn zondag avond, maar nu zit hij ook vaak te rillen en het is hier warm genoeg, dus mss ook wat grieperig.
we zijn hier in de buurt met 2 even iets gaan drinken, ik wou absoluut niet te ver en niet te lang weg, dus veel kunnen we dan ook al niet doen he.

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 19:25
marina

hoe was het oudercontact ?
is torben nog ziek ?
jason heeft vandaag 9 stapjes gezet binnenkort is hij vertrokken

hier ligt nog altijd een beetje sneeuw

heeft ona koorts van de spuitjes

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 10:14
Wen370

oudercontact was goed hoor, ge bespreek al de schooldag voorbij is soms al is eens iets met de juf, dus alles wat er gezegd is geweest wisten we al. het ging vooral over zijn koppigheid, maar hij doet het heel goed in de klas.
hij is inderdaad nog ziek ja, om half 12 ga ik naar de dokter, heb daarstraks gebeld, ik wou eerst nog tot morgen wachten maar itteke had deze ochtend ook al 38.5 dus heb ik maar direct gebeld, anders zit ona er ook snel mee denk ik, als we hen nu niet iets sterkers laten innemen.
ja, dan zal hij inderdaad snel weg zijn, weer een stapje dichter naar het groter worden he.
ona heeft enkel dinsdag avond koorts gemaakt.
gisteren is er ze er zoals altijd om half 8 in gegaan, maar ze heel lastig liggen doen en liggen wenen tot 22u, gelukkig dan stil want dan gingen wij ook slapen, dan heeft ze om rond 4u gegeten, maar we zijn in totaal wel 10x kunnen opstaan voor torben en itteke.
torben ligt nu binnen op de mat aan de zetel... ik leg hem dan in de zetel en zeg dat hij daar moet rusten he, maar nee meneer wilt liever op de grond liggen en eten doen hij ook niet, gisteren ook al amper iets, ja een koekje, en dan nog niet volledig, dus dan is er toch iets mis he

zaterdag wordt bij ons weer druk, smorgen hebben we int shopping center afgesproken met mijn ouders en zus om kleertje te gaan kopen voor nieuwjaar (van mijn ouders voor de kids en wij kopen dan iets voor maar kindjes en zij voor die van ons...) het gaat weer wa kosten denk ik
en dan in de namiddag gaan we naar mijn schoonouders tot savonds (maandelijkse afspraak :-) ) en zaterdag is mijn man ook juist jarig. hopelijk zijn de kids tegen dan al wat beter en worden ze weer niet te erg opgefokt, anders zullen we snel weer weg zijn zenne.
en dan de zaterdag erna is het overal naartoe voor sinterklaas en mijn zus naar hier...

vandaag is er op school net een toneelstukje van sinterklaas, maar ja als hij ziek is hij ziek he, had zijn juf al verwittigd.

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 12:36
Wen370

hij heeft een serieuze bronchitis, moet antibiotica nemen.

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 12:20
marina

oei das minder en itteke ?

mijne vent moet vandaag weer in nederland blijven slapen
t zou dit jaar de laatste keer zijn

alle morgen veel geld uitgeven dan

hopelijk is torben dan al wat beter

dat wat ik voor jason wou kopen voor de sint is nog altijd niet binnen in de fun
ik ga is andere winkels gaan bellen want volgende week ist al de 6de

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 13:50
Wen370

itteke heeft er ook redelijk last van maar nog niet zo erg.
deze nacht was terug beter, gelukkig. nu begint ona ook wat te hoesten dus zal die ook al maar hoest siroop beginnen geven.

ja, volgende week is het inderdaad al de 6e, wij hebben gelukkig alles al.

heb net met de kids wat geschilderd, ale zij hebben geschilderd, ik alles in goede banen geleid, een tekening geschilderd voor papa morgen he, en dan alle 3 hun handjes naast elkaar gezet op een karton. bij ona is het ook redelijk gelukt, ze deed haar handje soms wel toe, maar tis gelukt. ale waarschijnlijk krijgt hij dat vandaag al zenne.

deze voormiddag ben ik al naar de winkel geweest, morgen geen tijd, en heb er ne ganse vm over gedaan, was pas om rond half 10 op een uur later kunnen vertrekken en bij renmans waren ze een leercontract aan het opleren en die moest mij doen, super traag natuurlijk, en dan pas tegen de middag terug thuis, pff, heb dus nog niets van mijn was enzo kunnen doen. maar ben al blij dat het schilderen is gelukt, wou dat eerst vorige woensdag doen, maar ja dan was torben zo ziek en joeri was dan juist thuis, en dan is het geen verrassing ne meer he, ook al is het maar iets klein. hij krijgt ipv een gewoon kado ook nog een centje, hij is aan het sparen voor een piano, ale hij is er bijna hoor.

binnen 2 weekjes ga ik mij nog een laten pijnigen se en joeri volgende week, gaan een tattoo laten zetten met onze kids hun chinese horoscoop en met die van mijn man en hij die van mij. ik heb al een tattoo zenne dus weet al wel wat het is, mijn man heeft er al 3.

eind vant jaar gaar dan ook de sterlisatie door, dan wel nog 3 maanden voorzichtig zijn, want het kan zijn dat het niet in orde is, een keine kans maar toch. elke dag ben ik zekerder en zekerder dat 3 genoeg is zenne, zoals nu ook, de ene dag met die naar de dokter, een weekje later is het de andere, dan beginnen de andere nog te hoesten en nu ook met die dure tijden... laten we dan liever aan 3 iets meer geven, dan aan 4 iets minder. tis zeker druk genoeg enzo dus ik ebn blij met onze keuze.

ik begin trouwens zelf ook alweer met een verkoudheid te zitten...
ale het zal tot na het weekend zijn,want int weekend hebben we niet veel tijd en als er tijd is zit joeri er meestal op (spellekes spelen) want die heeft in de week ook niet zoveel tijd.

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 15:54
marina

alle viert goed morgen
ik had voor ons 5 jarig huwelijk foto s van mij in mijn trouwkleed en de kinderen getrokken en op t laatste ook hun hand met verf
das leuk he :)

aah ge gaat u laten pijnigen waar gaat ge ze laten zetten ?
ik zou er ook 1 willen maar heb schrik van naalden
heb moij wel een half jaar geleden een neuspiercing laten zetten
en had vroeger een navelpiercing maar heb die moeten uitdoen toen ik zwanger was van shania en ja nu ziet mijn buik er niet meer uit

bij mij blijft de kriebel voor een derde maar of die er komt ...

ja ze zeiden in de winkel dat komt nog binnen ik elke 2 dagen bellen en nu ist er nog niet en in andere winkels ook uitverkocht
we gaan nog iets anders moeten gaan zoeken

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:16
Wen370

bwa, veel gevierd hebben we niet zenne. hij was wel heel blij met zijn schilderwerkjes.

lastig he, als ge er niet uit geraakt, nog 1 of niet.

ik ga ze op mijn arm laten zetten, de binnenkant van mijn onderarm, mijne man ook. hij kijkt er niet naar uit zenne, hihi, ik plaag hem er graag mee. ik heb vroeger ook een navelpiercing gehad, ik werkte toen in de delhaise en van altijd die dozen te dragen bleef die maar ontsteken en heb die toen uitgedaan, mijn buik ziet er nu ook niet meer uit.

torben is vandaag terug naar school,om9u had ik al terug een afspraak bij de dokter, voor itteke en ona, itteke moet ook antibiotica nemen, had een serieus rood oortje en slijmen te horen en ona heeft nog niets dat echt is doorgebroken maar ik moet haar goed in de gaten houden voor het rsv-virus, want dat was toch lichtjes te horen op haar longen.
ben dus al ne ganse voormiddag onderweg geweest, eerst naar de dokter dan even ona komen laten eten en itteke haar kaka broek verversen, dan naar apotheek, dan naar de ziekenbond voor een aersolapparaat te lenen, dan was het 11uu, moest ik dringend kolven en dan iedereen de nodige medicatie geven en nu slapen ze alle 2, dan moest ik zelf nog eten. ik doe zelf ook niet anders dan snotteren en hoesten, pff...
ona heeft deze nacht 12uur aan 1 stuk geslapen, ik maakte mij al zorgen, wss van die verkoudheid die zij heeft he.
hopelijk is het hier snel terug buiten zenne.
gisteren lagen itteke en torben om kwart voor 6 al in hun bed, ze bleven maar zagen en vervelend doen, hup in hun bed en om 8u deze ochtend heb ik ze nog moeten wakker maken, ze zullen het nodig hebben gehad.
ale nu gaan ik hier alles maar is wat beginnen opruimen want das ook nog ni gebeurd en den dag is al half voorbij.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:57
Wen370

ik ga direct itteke uit bed gaan halen en ona is ook al terug wakker in haar park mar wou even nog iets komen zeggen.
ik gebruik nog altijd elke dag inlegkruisjes, van na de bevalling nog (so:s nog een beetje urineverlies) en ik had gisteren al gemerkt, dat het wel vrij donker zag, nu ging ik net naar het toilet en ik had zoeen beetje slijm met een klein beetje bloed erin, ik hoop dat ik nu mijn regels toch nog niet ga krijgen, daar heb ik absoluut nog geen zin in zenne.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:10
marina

dat kan ik goed geloven dat ge ze nog niet wilt krijgen
en anders een spiraal laten zetten dan blijven ze normaal na 6 maand weg

waar hebt ge uw andere tatoo?

ik heb in de makro gewerkt en ik had geen last aan mijn piercing van die dozen te dragen
t verschilt toch bij iedereen he

ik begin ook weer ziek te worden
de kinderen zullen dan ook wel weer volgen

hopelijk zijn ze bij u snel genezen

heb gisteren met tom over een derde gepraat
hij zegt dat hij nog wil wachten tpot jason op t school zit en dat we dan wel zullen zien

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:12
Wen370

ale, hij zegt al niet direct nee, dus das een goed teken he!

mijn andere tattoo heb ik op mijn rechter schouderblad. een houten kruis met daar een roos bij.

nee een spiraal ofzo laat ik niet doen, doordat mijn man zich laat sterliseren ga ik niets gebruiken. maar ja,d an komen maandelijks die over de vloer.

hier is iedereen al een beetje beter, hopelijk blijft dat zo.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 17:35
marina

ja das de miserie van vrouw zijn die maandelijkse prul

doet dat fel pijn een tatoo laten zetten ?

ja ik ben ook blij dat hij niet nee zegt

gisteren was ik in hasselt aan t winkelen was een dasje aan t zoeken om jason met de feesten aan te doen

ik stond daar zo verloren tussen die babykleertjes toen had ik het effe moeilijk

hoe ist met de zieke ?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]