Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/07/2008 @ 14:36 ![]() | Ik heb ook cola light gedronken tijdens mijn zwangerschap (1à2 blikjes per dag) en daarnaast veel fruitsap. Had daar ongelooflijk veel zin in. heb ook een gezonde dochter. |
| 05/07/2008 @ 18:49 Veerle | Er is onlangs een onderzoek verschenen dat het de genetische informatie aantast met al de stoffen die in cola zitten. Ik heb het bijgehouden, omdat ik ook fervent cola drinker was (gestopt). Als ik tijd heb, zet ik het hier ook eens. |
| 06/07/2008 @ 16:08 Emma | Wat ik mij dan afvraag als nog niet zwangere...hebben jullie ook gewoon cola gedronken toen jullie zwanger wilden worden? Er heeft toch eens in het nieuws gestaan dat je geen cola moet drinken als je zwanger wilt worden....nu zijn wij al even bezig met zwanger worden maar ik ga me dus helemaal bang maken dat dit komt omdat ik dus cola drink ![]() |
| 06/07/2008 @ 16:10 Babyke* ![]() | Ik heb altijd veel cola gedronken,zeker 1liter per dag en toch zwanger. ![]() |
| 06/07/2008 @ 18:08 marijke ![]() | Uhhh oke nou dat geldt niet voor mij, ik dronk voor mijn zwangerschap al cola maar dan ook echt veel 1.5 tot 2 liter per dag he ![]() |
| 07/07/2008 @ 16:37 Emma | Oh, haha, dat maakt me weer wat geruster ![]() |
| 08/07/2008 @ 10:38 Inge | tijdens zwangerschap is dat niet schadelijk. wel tijdens pubertijd ivm verminderde vruchtbaarheid. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Cola drinken en zwanger zijn?