[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/06/2008 @ 13:19 sigri ![]() | Hoi, Ik zoek zwemles voor een vijfjarige kleuter. Wij wonen te Wezemaal. Niet zo ver van Leuven, Aarschot. GRoetjes, sigri |
| 23/06/2008 @ 19:16 sigri ![]() | Hoi, Ik heb gezocht hier maar vind helaas niets terug via de gezinsbond. Groetjes, sigri |
| 08/07/2008 @ 07:20 Saskia | hallo, Mijn zoontje heeft zwemlessen gevolgd in het zwembad van Tienen "de blyckaert". Wij waren er heel tevreden, maar je moet er wel snel bijzijn want de plaatsen zijn beperkt. groetjes, Saskia |
| 04/08/2008 @ 15:05 saartje79 ![]() | hey, misschien wat laat, maar misschien kan je eens gaan kijken bij sportoase in Leuven? http://www.sportoase.be/philipsweb/index.php?option=com_content& In tremelo, wilsele of aarschot, moet je al meteen bij de zwemclub informeren voor lessen, daar organiseren ze niet zelf lessen zoals bij sportoase. Ik ga er in elk geval eens kijken voor babyzwemmen. |
| 05/08/2008 @ 06:49 goopybike ![]() | In St-Truiden start de volgende zwemles van de gezinsbond ergens rond de derde week van september. |
[Reageer]

zwemles