[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/06/2008 @ 14:52 wiske | Hallo, geen groot probleem en eigenlijk ook wel een beetje grappig. Maar mijn zoontje van 22 maanden vindt het leuk in zijn hoek. Hij heeft nog nooit geweend als ik hem erin zet en wil er ook niet meer uitkomen als dat dan weer mag! Zijn eerste strafhoekje was de gang, maar daar begon hij gewoon te spelen en bovendien vond ik het zo zielig om hem echt af te sluiten. Nu hebben we dus een strafhoekje, maar helpen doet het niet hoor! |
| 20/06/2008 @ 15:00 E | Hier hetzelfde verhaal. Als ik me kwaad maak dan vraagt hij al zelf om in de hoek te gaan staan. Ben ook eens benieuwd voor de 'oplossingen'.... Groetjes, |
| 20/06/2008 @ 20:04 wiske | Ik kan me ook wel het beste in Spreeuwtje haar uitleg vinden. Maar als hij er na een knuffeltje weer uit mag, gaat hij gewoon terug in de hoek staan! En interessant is het daar echt niet hoor! Enfin, ik vind het eigenlijk wel grappig en het doel is bereikt hé. Ik zet hem daar altijd even in als hij mij slaat en meestal slaat hij erna wel niet meer. Hij snapt ook elke week wat meer dus binnenkort zal ik hopelijk met hem kunnen redeneren in de aard van "als je slaat, moet je de hoek in". Nu begrijpt hij dat nog niet (denk ik). |
| 20/06/2008 @ 22:44 spreeuwtje ![]() | ik denk dat hij meer begrijpt dan jij denkt.. :) hij weet iig dat hij het niet mag doen.. bovendien haal je hem uit de situatie.. doel bereikt toch?? :) |
[Reageer]

zoontje vindt het leuk in de hoek!

dus eigenlijk weet ik niet goed of hij weet wat ik wil zeggen, maar we geven niet op!