Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/11/2008 @ 12:16 Anna | inderdaad maar ik hen ook niks bijzonders te melden ![]() |
| 28/11/2008 @ 12:29 MamaN ![]() | Wij stoppen er ff mee na 3 miskramen ben ik terug aan mijn pil begonnen voor minstens 1 jaar. Dus veel succes dames! |
| 28/11/2008 @ 13:18 Anna | MamaN, zou het niet kunnen dat het iets met de borstvoeding te maken heeft? Ik zie in je banner dat je borstvoeding geeft. Ikzelf kon ook niet zwanger raken zolang ik borstvoeding gaf. Ik ben dan op 18 maanden op aanraden van de gyn gestopt met borstvoeding. Jij bent blijkbaar wel zwanger geraakt, maar het werden miskramen. Ik ben natuurljik geen dokter, maar misschien heeft het er wel iets mee te maken. Wat zegt je gyn? |
30/11/2008 @ 22:05 ![]() | Hey dames, Hier komt geen derde kindje,... onze relatie is gedaan, ik heb ontdekt dat hij een andere vrouw heeft.... Nog veel geluk voor jullie! xxxx |
| Gisteren @ 14:10 Anna | Ik weet niet wat ik moet zeggen... Eerst was ik al 'niet goed' van wat MamaN schreef. Drie miskramen, weer aan de pil, net gestopt met borstvoeding (dat laatste is nog het linst erge, maar ik weet dat ik daar zelfs al hartzeer van had) ... Ik zat vol medelijden met MamaN, en toen las ik het bericht van Wendy. Dat was zo mogelijk nog een stapje erger. Goh zeg ! En jullie waren echt bezig voor een derde? Dames, ik weet niet wat ik anders kan zeggen dan : laat de moed niet zakken! ![]() |
| Gisteren @ 20:44 Anna | Amai zeg! En al lang? Hoe ben je het te weten gekomen? Wat nu? En wat als je zwanger was geweest? Och ja, als je het niet wil vertellen, het zijn mijn zaken natuurlijk niet. Dan begrijp ik dat ook hoor. Sterkte ! |
Gisteren @ 21:30 ![]() | Via berichten in zen gsm en op de pc, ja als ik zwanger ben is het zo want zou het echt niet laten weghalen, nu heeft hij spijt en wil niet da ik wegga,... Het is nu 2 weken bezig |
Gisteren @ 21:31 ![]() | ben er echt ziek van, kan niet eten |
| Vandaag @ 09:37 Anna | Ik duim ook voor jullie, Wendy ! ![]() |
| Vandaag @ 14:05 MamaN ![]() | Succes Wendy ![]() ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Na LANG twijfelen, nu toch voor een derde?