< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Na LANG twijfelen, nu toch voor een derde?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Na LANG twijfelen, nu toch voor een derde?
27/11/2008 @ 12:16
Anna

inderdaad
maar ik hen ook niks bijzonders te melden
Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 12:29
MamaN

Online Status Stuur bericht
Wij stoppen er ff mee na 3 miskramen ben ik terug aan mijn pil begonnen voor minstens 1 jaar.

Dus veel succes dames!

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 13:18
Anna

MamaN,

zou het niet kunnen dat het iets met de borstvoeding te maken heeft? Ik zie in je banner dat je borstvoeding geeft.

Ikzelf kon ook niet zwanger raken zolang ik borstvoeding gaf. Ik ben dan op 18 maanden op aanraden van de gyn gestopt met borstvoeding.

Jij bent blijkbaar wel zwanger geraakt, maar het werden miskramen. Ik ben natuurljik geen dokter, maar misschien heeft het er wel iets mee te maken. Wat zegt je gyn?
Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 17:06
MamaN

ik heb 13 maanden en 10 dagen gegeven en het komt van mijn schildklierproblematiek (heb geen schildklieren meer sinds 2004).
1/3 op een miskraam ,heb er nu 3 naelkaar gehad en dat kan nooit goed zijn.

Zwanger worden is geen probleem maar het blijven...
Ben nu aan men 5e pildag bezig dus hier echt geen kindje meer voor lange tijd.

[Laatst gewijzigd door MamaN - 28/11/2008 @ 17:07] - Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 22:05

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dames,

Hier komt geen derde kindje,... onze relatie is gedaan, ik heb ontdekt dat hij een andere vrouw heeft....

Nog veel geluk voor jullie!

xxxx

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 22:20
natalie

Online Status Bekijk profiel
wow, wendy, wat heavy, wat vreselijk. ohhh.
Dit gun ik niemand.

kwam je er toevallig achter of heeft je man het zelf verteld.
oh, ik vind dit echt niet leuk voor je.
Heel veel succes en sterkte met alles.

maman, ook jij succes met het besluit wat jij en jouw man hebben gekozen w.b. de pil.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:10
Anna

Ik weet niet wat ik moet zeggen...
Eerst was ik al 'niet goed' van wat MamaN schreef. Drie miskramen, weer aan de pil, net gestopt met borstvoeding (dat laatste is nog het linst erge, maar ik weet dat ik daar zelfs al hartzeer van had) ... Ik zat vol medelijden met MamaN, en toen las ik het bericht van Wendy. Dat was zo mogelijk nog een stapje erger. Goh zeg ! En jullie waren echt bezig voor een derde?

Dames, ik weet niet wat ik anders kan zeggen dan : laat de moed niet zakken!
Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:40

ja we waren bezig voor een derde, hij was degene die er nu aan wou beginnen, ik ook natuurlijk. Ik ben het te weten gekomen, ze is hier zelfs al in huis geweest. Ben nu opzoek naar een huisje voor mij en de kindjes.

xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:44
Anna

Amai zeg!
En al lang? Hoe ben je het te weten gekomen? Wat nu? En wat als je zwanger was geweest?
Och ja, als je het niet wil vertellen, het zijn mijn zaken natuurlijk niet. Dan begrijp ik dat ook hoor.

Sterkte !
Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:30

Via berichten in zen gsm en op de pc,
ja als ik zwanger ben is het zo want zou het echt niet laten weghalen,
nu heeft hij spijt en wil niet da ik wegga,...
Het is nu 2 weken bezig

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:31

ben er echt ziek van, kan niet eten

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:59
natalie

wendy, ik kan het mij zo voorstellen dat je hier ziek van wordt.

duurt die relatie sinds 2 weken, of daarvoor ook al.
Dat ze zelfs bij jullie in huis is geweest, geen respect zeg voor jullie huwelijk.

Jouw man wil jou niet kwijt, maar wil hij dan wel die relatie met die vriendin opgeven?

Is jullie relatie niet te redden. Is huwelijkstherapie niet een mogelijkheid om te kijken of er nog iets te redden valt, ook in het belang van jullie kinderen.

heel veel sterkte meid.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:26

Het is in het verleden meerdere malen voorgevallen,...
en nu weer, hij heeft ze laten vallen, maar ik ben helemaal mijn vertrouwen kwijt. Elke keer gebeurd er weer iets,... dacht dat hij zijn les wel had geleerd. We zijn niet getrouwd.
Ik weet het echt niet meer hoor,...

Link naar deze reactie
Gisteren @ 23:05
natalie

wow, je hebt dit dus al eerder voor jouw kiezen gehad.
Is hij al eens een keer met iemand gaan praten om na te gaan waar deze behoefte bij hem vandaan komt. Ook in het belang van zijn kinderen is het belangrijk dat hij hier iets mee doet.

zelfs al ben je niet getrouwd, dan kunnen jullie ervoor kiezen om in relatietherapie te gaan. Niet geschoten is altijd mis.
zelf hebben mijn man en ik dat ook gedaan, maar dan om andere redenen, wij zijn daardoor wel dichter naar elkaar toegegroeid.

Merk bij mezelf dat, omdat je dan kids hebt, de verantwoording nog zwaarder weegt om je relatie te redden en er verder positief in te investeren. Als je er doorheen komt samen en je haalt, ieder voor zich, zijn haar leerpunten uit, groei je ook meer naar elkaar toe. wat ook z'n vruchten afwerpt bij de kids.

Kan mij wel voorstellen dat het vreemdgaan van je partner nog dieper gaat en inderdaad het vertrouwen aantast. zou ik ook hebben.
Heb met je te doen.
Hoe gaat het met de kids. merken ze er wat van? krijg jij voldoende steun in jouw omgeving.

mocht je behoefte hebben om mij persoonlijk te mailen, dan mag dat.

hou je taai.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:37
Anna

Ik duim ook voor jullie, Wendy !
Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:05
MamaN

Succes Wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]