< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » een vierde...???

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
een vierde...???
01/10/2008 @ 11:05
Anna

Ja! Natuurlijk een vierde. Ben 3 maanden zwanger van ons vierde wondertje! GENIETEN !!!
Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 09:19
Veerle

Online Status
Hallo iedereen,

Hier een beetje een ander verhaal. Wij hebben heel bewust gekozen voor drie kindjes. Bij het derde toch ook al veel vragen over de praktische kant van de zaak, maar die werden snel van tafel geveegd. Een half jaartje geleden hadden voor onszelf (ik toch zeker) beslist: het is goed geweest, er komt geen vierde meer. Ons gezin was compleet, het voelde goed aan, zo. Ik had zelfs al een aantal spullen weggedaan, ze stonden in de weg in de kelder.

Tot deze zomer, ik onverwacht en ongepland zwanger bleek van een vierde kindje. Het begin was heel zwaar. Vooral mentaal, ik was er echt niet op voorbereid op een 4de. Maar nu ben ik drie maanden zwanger en alles valt terug in z'n plooi. (job, huis, etc. allemaal praktische zaken eigenlijk) Ik kan er terug van genieten om zwanger te zijn. En verder zien we wel, dag per dag.

Ik moet wel zeggen, dat in tegenstelling tot veel andere mensen op het forum hier, wij allemaal positieve reacties hebben gekregen toen we ons vierde kindje aankondigde. Dat was al een hele opluchting, want ik had er best schrik voor.

groetjes,
Veerle

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]