[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/06/2008 @ 09:17 Eva | Hallo allemaal, Misschien kan iemand me helpen, of heeft het ook meegemaakt. Ik heb een curettage gehad, en ben dan met de pil begonnen (moet ze 2 maand nemen). Nu zit ik 3 weken later in de wachtweek, zou dus een bloeding moeten krijgen maar niets... ik vloei enkel nog een heel klein beetje van de curettage... Ik had nooit gedacht dat ik nog zou zitten uitkijken naar mijn regels! Is het normaal geen bloeding te hebben? En moet ik dan de pil gewoon doornemen? Alvast bedankt voor jullie ervaringen... Eva |
| 03/07/2008 @ 09:40 Eva | Dank je wel voor je antwoord; ik had ergens gehoopt dat de pil de natuur wat op gang zou helpen ![]() Eva |
| 03/07/2008 @ 13:36 Dotje | Hej Eva, ook ik heb geen pil genomen, en ik heb maar liefst 11 weken moeten wachten op m'n regels. De cyclus nadien mocht ik weer starten en .... BINGO !!! 'k durf alleen de banner nog niet aan te passen ! 11 weken... 't was lang, maar volgens de gyn niet abnormaal. Het duurde 4 weken eer het HCG uit mijn bloed was. Dan heb ik een cyclus gehad zonder regels, en dan eentje met regels (een dubbele portie zeg maar )Nu alleen bang afwachten... Van mij mag de schoolvakantie al voorbij zijn.. dan zitten we veilig... Veel succes nog, en de moed zeker niet opgeven hé !! Vele groetjes, ![]() |
[Reageer]

Na curettage de pil, maar nog geen regels?