[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/07/2008 @ 19:35 ![]() | Hoi, Onze Ferre doet tegenwoordig iedere avond steevast zijn laatste kakje in bad. Heeft iemand tips om dat af te leren en waarom zou hij dat toch altijd daar doen? |
| 01/07/2008 @ 21:18 Sam | Onze dochter deed dat ook een paar weken. Ik denk inderdaad dat ze door het warme water lekker ontspannen en dan ook nog geen luier aan, dus ze zullen zich wel helemaal vrij en ongeremd voelen ![]() Ik heb haar er elke keer meteen uitgehaald en dat vond ze natuurlijk niet zo leuk want ze wilde verder spelen. Niet gemopperd want ja dat doen ze natuurlijk niet expres op die leeftijd he. Op den duur was ze zelfs een beetje bang dat ze ging poepen en keek ze elke keer angstig om zich heen of er geen drolletje rond dreef (dat vond ik wel weer zielig )Maar nu poept ze nooit meer in bad. Ze voelt het wel eens aankomen en dan zegt ze; komt poep aan, en dan wil ze eruit. Dsu het heeft zich een beetje vanzelf opgelost. hopelijk voor jou ook snel. |
| 13/07/2008 @ 18:54 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | Yenthe heeft dat ook soms en meestal de keren dat hij moeilijk kan en nog niks gedaan heeft komt het er in bad uit.... Liefs Kim |
[Reageer]

Kaka in bad

)