< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » Kaka in bad

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
Kaka in bad
01/07/2008 @ 19:35

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Onze Ferre doet tegenwoordig iedere avond steevast zijn laatste kakje in bad.
Heeft iemand tips om dat af te leren en waarom zou hij dat toch altijd daar doen?

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:27
knabbel

Online Status Stuur bericht
hier ook eentje die dit doet, onze robbe doet dit ook telkens we weten ook niet wat we eraan kunnen doen, hij beseft het wel hoor, want als hij kaka heeft gedaan wil hij zo vlug mogelijk uit zijn badje

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:28
Cindy

Hey
hier valt het ook soms voor dat Seppe kaka doet in bad.
Ik maak me dan niet kwaad, zeg gewoon dat, dat niet mag
dat hij kaka moet doen op zen potje.
Waarom ze het doen geen idee, maar weet wel dat het warme water hun darmpjes soepeler maakt en ze dan gemakkelijker gaan.
Seppe heeft lang moeilijk kunnen gaan, en nu soms nog en ja daar ging het dan beter.
grtz

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:54

Hoi,

@knabbel: goed dat jouw kindje er meteen uit wil.Onze Ferre speelt gewoon verder en als je het dan niet meteen door hebt, zit hij te spelen in zijn kaka.
Ik zeg ook altijd dat het niet mag, maar ik denk niet dat het veel uithaalt, hij doet het nog niet bewust...

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:18
Sam

Onze dochter deed dat ook een paar weken. Ik denk inderdaad dat ze door het warme water lekker ontspannen en dan ook nog geen luier aan, dus ze zullen zich wel helemaal vrij en ongeremd voelen

Ik heb haar er elke keer meteen uitgehaald en dat vond ze natuurlijk niet zo leuk want ze wilde verder spelen. Niet gemopperd want ja dat doen ze natuurlijk niet expres op die leeftijd he.
Op den duur was ze zelfs een beetje bang dat ze ging poepen en keek ze elke keer angstig om zich heen of er geen drolletje rond dreef (dat vond ik wel weer zielig )
Maar nu poept ze nooit meer in bad. Ze voelt het wel eens aankomen en dan zegt ze; komt poep aan, en dan wil ze eruit.
Dsu het heeft zich een beetje vanzelf opgelost.
hopelijk voor jou ook snel.
Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 18:54
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

Yenthe heeft dat ook soms en meestal de keren dat hij moeilijk kan en nog niks gedaan heeft komt het er in bad uit....

Liefs Kim

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]