Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/07/2008 @ 12:19 Mama!!! ![]() | Sterreke idd als je een duidelijke streep hebt zal je hcg ook wel goed zijn hoor !! Komen jullie niet op het maart forum meiden |
| 09/07/2008 @ 13:02 Sterreke ![]() | Ja, hoor, ik zit ook al op het maart forum ![]() |
| 09/07/2008 @ 15:03 Mama!!! ![]() | Ik bedoelde maart forum bij zwangeren onderaan helemaal jij zit bij net zwanger ! |
| 09/07/2008 @ 15:52 Sterreke ![]() | ahhhh dan ga ik er zeker de komende dagen ook een kijkje komen nemen |
| 10/07/2008 @ 15:19 Muisje | Hoi Garnaaltje, Met mij alles goed, hopelijk ook met jou! Ik heb toch al een paar kwaaltjes ze, maar ik "geniet" ervan omdat het tekenen zijn dat er iets groeit in mij! :-) Dus de steken in mijn buik, draaiingen enzo aanvaard ik met plezier! Liefs, ![]() |
| 11/07/2008 @ 18:45 Muisje | Hoi garnaaltje, blij dat alles goed is met je!!! Ik heb vandaag mijn laatste bloedprik gehad en mijn HCG is op 6 dagen van 177 naar boven de 2000 gegaan, dus ik heb een officiële proficiat gehad van de huisdokter, ik denk ong tussen de 4 à 5 weken te zijn en ik heb een afspraak op 04/08 met de gyn gemaakt. Ik vind het wel veel te lang wachten!!!!! Liefs, ![]() Spannend allemaal he!! |
| 17/07/2008 @ 15:15 garnaaltje ![]() | hoi muisje, hier fantastisch nieuws he heb vandaag voor het eerst het hartje horen kloppen gewoon een wondertje toch he!!! en met jou alles goed mag ik hopen? |
| 22/07/2008 @ 15:42 Muisje | Hoi Garnaaltje Super dat je het hartje hoorde kloppen, daar verlang ik ook zo naar!!! 4 augustus naar de gyn! Voel me nog steeds zwanger, af en toe beetje misselijk, ik heb al 10 dagen last van melkverlies, was best even verschiten hoor :-) Maar ik ga toch pas blij zijn als het 4 augustus is hoor!! Groetjes, Valérie |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

HCG 34... Nog 2 dagen wachten!

dan ga ik er zeker de komende dagen ook een kijkje komen nemen