[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 13:33 ann | Ik had op 8 weken een echo waarbij het vruchtje 6 weken was (wel met hartslag). Ik ben heel regelmatig dus wist toen al dat er iets niet klopte. Een week later werd mijn vermoeden bevestigd: het hartje klopte niet meer. Ik wou het een kans geven om vanzelf af te komen, maar na ruim een week was er nog niks gebeurd. Ik vond het wachten heeeeeel erg zwaar. Ik heb dan gebeld en mocht de volgende dag voor een curretage gaan (let er wat mee op: meestal gebeurt dit op een vaste dag in de week!). Ik vond het ook allemaal erg onwezenlijk, ook omdat ik mij nog erg zwanger voelde. Ik heb de gyn nog eens goed op het hart gedrukt nog eens goed te kijken voor ze de curretage uitvoerde (maar ik denk dat ze dat wel standaard doen hoor). Hoe lang is het geleden dat je een positieve test had? Normaal moet een dag of 14 later het hartje toch kloppen. Af en toe hoor je wel eens verhalen van een late start, waarbij het dan toch goed komt, dus ik zou toch wel een weekje reserve nemen of zo en tot zeker 3 (of 4) weken na de eerste positieve test proberen te wachten. Maar 't is erg lastig he. Bij ons was het "makkelijker" beslist omdat het hartje er eerst was en dan niet meer... Probeer voor je eigen gemoedsrust toch maar om nog een echo te bekomen, dat maakt het verwerken iets eenvoudiger... In elk geval: sterkte! ![]() |
| 02/07/2008 @ 16:16 nele | meid, als ik je zo hoor ben je helemaal nog niet toe aan een curretage. Wacht nog maar eventjes, ga desnoods eerst eens bij een andere gyne. Je moet het nog niet doen als je nog zo hard twijfelt hoor, anders ga je blijven lopen denken dat je misschien een fout hebt begaan en kan je het niet goed verwerken. leg het nog eens uit aan je gyne en vraag dat hij over een week ofzo nog eens kijkt en dan zie je wel verder veel sterkte hoor! |
02/07/2008 @ 20:47![]() | bedankt allemaal voor julllie reacties en de steun |
| 03/07/2008 @ 09:19 Lilian33 ![]() | Bespreek ook even je werk met de gyn .... |
03/07/2008 @ 16:27![]() | @Flappiefien: hoe was je bezoek bij de gyneacoloog? is alles goed verlopen? ik hoop voor jullie van harte van wel !! |
| 10/07/2008 @ 12:02 Lilian33 ![]() | Ilske? |
| 12/07/2008 @ 22:02 Lilian33 ![]() | Ik was toch stiekum aan het hopen dat het goed was. Ik wens jullie heel veel sterkte toe met het verwerken... ![]() |
[Reageer]

op echo nog geen hartslag te zien wat te doen