< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Kleuters » ingreep KNO

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Kleuters
ingreep KNO
03/07/2008 @ 19:08

ingreep kno
vandaag is mijn dochter van vier geopereerd. Ze kreeg buisjes en de neus amandel werd geknipt. Nu mag je als moeder mee naar de inslaap kamer enz.
alles is helemaal goed gegaan en ze is ook goed weer te pas maar nu blijf ik met een rot gevoel zitten.
ik vond het zo akkelig om te zien hoe ze in slaap viel, slap werd, haar ogen weg draaide en haar tong zo raar hing.
toen ze uit narcose kwam was ze ook helemaal in paniek maar bij mij op schoot zakte dat weer snel, maar ik voel me echt zo rot.

als ik het hier om me heen vertel zegt iedereen, ach het was een kleine ingreep en nu gaat het toch weer goed met haar enz.

en dat is natuurlijk ook allemaal zo maar mijn gevoel blijft echt in mijn maag zitten. moet er gewoon steeds om huilen.
ik schuif het ook af op mijn hormonen, ben 20 weken zwanger van de tweede maar herkent iemand mijn gevoel of is het echt overdreven.

liefs naomi
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 22:25
Sabreintje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

ik herken je gevoel wel. Zowel mijn zoontje als dochter hebben een KNO-ingreep gehad. Zoontje 1 week voor zijn tweede verjaardag: neus-en keelamadelen, dochtertje al op 17 maanden: neus-en keelamadelen én buisjes. Ze waren allebei dus nog erg jong, maar het was wel echt nodig. Hier mochten we er nooit niet bij zijn bij het inslapen. Gewoon tot aan de deur en dan afscheid nemen. Persoonlijk vond ik dat zeer hard; toen had ik liever gehad dat ik ze vast kon nemen bij het inslapen. Maar als ik jouw verhaal zo lees, lijkt me die optie ook niet zo "tof". Jouw schuldgevoel komt denk ik omdat je als moeder ten alle tijden wilt vermijden dat je kind pijn heeft. Ik heb me er ook lange tijd schuldig om gevoeld. Pas wanneer ik resultaat begon te zien van de operatie, verdween dat gevoel. Gaat het nu goed met je meisje?

Groetjes,
Sabrina

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 13:29
Naomi

het gaat alweer hartsikke goed met haar en ik zie nu al resultaat van de operatie.
Ik voel me vandaag ook alweer een stuk beter en heb het beeld van haar en mijn rot gevoel een beetje aan de kant kunnen zetten.

En als ik bv bij jou lees dat je sterren kind(jes) hebt, dat verdriet is anders maar ook heel intens.

gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap!

naomi
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:15
Sabreintje

Hey,
fijn dat het alweer beter gaat met je dochter!

Groetjes,
Sabrina

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 08:40
Leen1984

Online Status Bekijk profiel
Hallo,
Toen mijn zoontje net 2 was, zijn zijn keel en neusamandelen geknipt. Hij was heel rustig toen hij in slaap viel, maar toen hij wakker werd, was hij helemaal in paniek, niet kalm te krijgen. Hij braakte bloed op door het huilen. Ik heb hem op schoot genomen en zitten wiegen en liedjes zingen (bloed op mij) en toen viel hij terug in slaap.
De moment zelf kon ik het goed hebben, maar savonds toen hij op bed lag, heb ik toch ook een keer goed gehuild.

Overigens heeft hij ook een keer een spoedoperatie gehad. Die ging vooraf door dagen pijn, ongerustheid,... Toen opeens met spoed onder het mes. Ze brachten hem onder zeil en toen ben ik beginnen snikken, niet normaal zeg, de verpleegkundige heeft mij echt moeten kalmeren.
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 08:24
BDY

Online Status Bekijk profiel
Weet iemand vanaf welke leeftijd ze buisjes steken? Mijn jongste dochtertje (3 maand) heeft nu al voor de derde keer een oorontsteking!

Bedankt!
Groetjes,
BDY

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 21:52
Ellen

buisjes steken hangt een beetje van je KA af. Hoe snel hij het wel voorschrijven. Maar hoe jonger ze de buisjes steken hoe meer kans dat het niet helpt van de eerste keer en dat ze er meerdere keren moeten krijgen. Anouk heeft ze gekregen toen ze anderhalf was.

Het kindje van een nicht heeft ze maandag gekregen en is 15 maand

Groetjes Ellen

[Laatst gewijzigd door Ellen - 09/07/2008 @ 21:52] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]