[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2008 @ 19:08 | ingreep kno vandaag is mijn dochter van vier geopereerd. Ze kreeg buisjes en de neus amandel werd geknipt. Nu mag je als moeder mee naar de inslaap kamer enz. alles is helemaal goed gegaan en ze is ook goed weer te pas maar nu blijf ik met een rot gevoel zitten. ik vond het zo akkelig om te zien hoe ze in slaap viel, slap werd, haar ogen weg draaide en haar tong zo raar hing. toen ze uit narcose kwam was ze ook helemaal in paniek maar bij mij op schoot zakte dat weer snel, maar ik voel me echt zo rot. als ik het hier om me heen vertel zegt iedereen, ach het was een kleine ingreep en nu gaat het toch weer goed met haar enz. en dat is natuurlijk ook allemaal zo maar mijn gevoel blijft echt in mijn maag zitten. moet er gewoon steeds om huilen. ik schuif het ook af op mijn hormonen, ben 20 weken zwanger van de tweede maar herkent iemand mijn gevoel of is het echt overdreven. liefs naomi |
| 04/07/2008 @ 13:29 Naomi | het gaat alweer hartsikke goed met haar en ik zie nu al resultaat van de operatie. Ik voel me vandaag ook alweer een stuk beter en heb het beeld van haar en mijn rot gevoel een beetje aan de kant kunnen zetten. En als ik bv bij jou lees dat je sterren kind(jes) hebt, dat verdriet is anders maar ook heel intens. gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap! naomi |
| 04/07/2008 @ 22:15 Sabreintje ![]() | Hey, fijn dat het alweer beter gaat met je dochter! Groetjes, Sabrina |
| 07/07/2008 @ 08:24 BDY ![]() | Weet iemand vanaf welke leeftijd ze buisjes steken? Mijn jongste dochtertje (3 maand) heeft nu al voor de derde keer een oorontsteking! Bedankt! Groetjes, BDY |
[Reageer]

ingreep KNO