< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » cyclusveranderingen na miskraam?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
cyclusveranderingen na miskraam?
05/07/2008 @ 20:48
Belje

Online Status Stuur bericht
Hallo iedereen,

ik zit nu in de derde (echte) cyclus na mijn miskraam (op bijna 9weken) en ik snap echt totaal niets meer van mijn cyclus. De 8 à 9 pilvrije maanden voor mijn zwangerschap had ik steeds een mooie cyclus van 28dagen, nu wordt mijn cyclus echter steeds langer.

De voorbije 3maanden had ik cycli van telkens 32dagen, ik dacht dat dit te wijten was aan het feit dat ik me er véél te druk in maakte, ik kon ook niet echt meer van het leven genieten. De laatste maand nu voel ik mij echt beter en ga ik ook terug totaal anders met het "zwanger-worden" om.

Nu mocht ik maandag 16juni bij controle bij de gynaecoloog, alles bleek tiptop, had een eitje klaar van 17mm dat volgens de gyn n 2dagen later zou springen. Vrijdag 27juni bloedname gehad: OK, goeie eisprong gehad.
Nu zijn we dus reeds 17dagen na eisprong en mijn duiveltjes er nog steeds niet en teste ik vanmiddag negatief. Ik snap het echt niet meer, kan een miskraam je cyclus dan zo doen wijzigen?

groetjes,
Belje

[Laatst gewijzigd door Belje - 05/07/2008 @ 20:50] - Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 21:27

en miskraam kan je hele cyclus veranderen na men eerste mk heeft het 2 maand geduurd voor ik terug ongi was dan weer is bijna 3m en dan weer 2 m en dan de laatste 2 maanden was het terug mooi achter elkaar hangt van vrouw tot vrouw af
denk ook dat je er ni te veel mag bij stil staan ik stond er te veel bij stil en hoopte te veel maar mag je dus niet doen

groetjes
ils

[Laatst gewijzigd door ilske - 05/07/2008 @ 21:27] - Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 07:30
DOMI

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Belje,

Hier ook een ontregelde cyclus na miskraam op 03/04.
6 weken na miskraam ongesteld geworden.
1 st cyclus was 33 dagen
2de cyclus 25 dagen (denk ik toch): 19 juni ongi, 27 juni eisprong, 29 juni terug bloeding ... en ik bloed nog steeds ....

Ik weet dus totaal niet waar ik sta in mijn cyclus nu aangezien ik nu al 7 dagen aan het bloeden ben ondanks het feit dat ik op 19 juni al de al op bezoek gehad heb. Ik dacht/hoopte eerst op een innestelingsbloeding, maar dat is het duidelijk niet ...

Normaal moet ik op 14/07 ongi krijgen, maar aangezien ik nu al een week bloed weet ik niet wat ik moet verwachten....

PPfftt, 't is om gek van te worden hé ....

groetjes

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 12:41
akiki

hoi,
cyclus kan idd helemaal veranderen na een miskraam. ook ik had voor mijn zwangerschap een enorm regelmatige cyclus, maar na mijn miskraam schommelde de lengte van mijn cyclus enorm. Jammer, want op die manier zwanger geraken is natuurlijk niet gemakkelijk. Maar dmv temperatuurmeting, slijmverlies bekijken en zo, ben ik dan toch (in de vijfde cyclus) terug zwanger geraakt. En nu heb ik een flinke zoon van 4 maand. Geef de moed niet op.
sterkte
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:16
Belje

Hoi,

mijn regels zijn vanmorgen doorgekomen, na een cyclus van 38dagen (10dagen meer dan vroeger).

@Ilske: ik kan heel goed geloven dat er "teveel" mee bezig zijn een invloed heeft op je cyclus, maar na mijn vorige cyclus heb ik me er terug anders tegenover gesteld en had ik er teurg goeie moed op... en net nu wordt mijn cyclus nog eens een stuk langer! Daar wordt ik nu juist zo moedeloos van, n mens denkt dan "ik voel me beter, mijn cyclus zal nu wel sneller normaliseren... blijkbaar niet!". Enfin, ik kan alleen maar hopen dat het terug betert zeker?

@Domi: ook vervelend zoiets! snap het ook niet ze, 8ste dag van je cyclus dus eisprong en 2dagen erna terug beginnen bloeden?? Inderdaad om gek van te worden die vrouwelijke hormonen! Jij maakt blijkbaar gebruik van ovulatietestjes? Welke heb jij en ben je er wat tevreden over (kan je er duidelijk je ovulatiedag uithalen?)?

@Akiki: toch een opluchting om te horen dat het wel degelijk niet "abnormaal" is, na een miskraam, zo'n varierende cyclussen; temperatuurmeting paste ik nu reeds toe, mijn temp was nu reeds gestegen vóór mijn eisprong. Vóór mijn miskraam werkte temperaturen nochthans goed voor me. Ik zal mijn best doen en proberen snel in je voetsporen te treden!

Groetjes,
Belje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]