< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » lengte 2de cyclushelft

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
lengte 2de cyclushelft
11/07/2008 @ 15:17
Grace

Online Status
Hey Belje, net terug van de gyn en mijn progesteron duidt aan dat ik in het tweede deel van mijn cyclus ben, dus ten laatste binnen 2 weken duivels. Zwanger worden zit er helaas niet in deze cyclus omdat we niet geklust hebben rond de juiste datum omdat we toen de duivels reeds verwachtten. Stom, he, hebben we nu allebei wel wat spijt van, maar zijn vooral opgelucht dat alles in orde is en dat de gyn zei dat het vaker voorkomt dat de eerste cycli na een MK of bbz of bevalling erg lang kunnen zijn. Zal bij mij dus twee keer zo'n 8 weken zijn dan ongeveer...
Ik hoop dat mijn cycli hierna terug korter worden, maar nu hebben we ook wel ons lesje geleerd i.;.v.m. ons teveel te fixeren op temperatuur en banner. We gaan ons daar dus niet meer mee bezighouden want hebben gezien wat een druk dat meebrengt en hoe het toch nog verkeerd kan lopen en gaan gewoon vanaf het volgende startsein geen enkele kans onbenut laten tot aan de volgende duivels (of niet ) Dat zal alleszins minder druk en hopelijk meer resultaat opleveren. Dankjewel al voor de steun x

Hopelijk jij meer geluk deze ronde...
Groetjes, Grace x
[Laatst gewijzigd door Grace - 11/07/2008 @ 15:19] - Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 08:31
Belje

Online Status Stuur bericht
Hoi Grace,

allez, toch nog "goed nieuws" dan in feite van je gyn; het is inderdaad al veel dat alles in orde is. Niettemin blijft de teleurstelling altijd groot hé. Wij zijn hier ook van plan ons minder te fixeren op temp en banner en zijn eveneens van plan om door te gaan tot de volgende duivels . Ik hoop er wel op dat mijn cyclus nu terug korter zal worden.
Heeft je gyn trouwens iets gezegd van je temp? Dit blijf ik wel nog eigenaardig vinden, blijkbaar kan je temp dus stijgen ook al heb je je eisprong nog niet gehad?

Ik duim alvast voor je dat je duivels er nu maar snel mogen aankomen en dat ze dan voor een maand of negen wegblijven!
Succes,

Belje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]