Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/11/2008 @ 17:46 ikkuh | Hoi Dais en de rest, Volgens mij ligt het niet alleen aan jou dat je buik deze week enorm is gegroeid. De mijne heeft deze week ook een groeispurt gemaakt... Hij stond een tijdje stil maar nu... Toch heeft het ook wel wat zo'n dikke buik.. Lekker trots op zijn en er mooi mee pronken.... Hoest met de rest??? Liefs ikkuh |
| 19/11/2008 @ 21:05 Dotje | Hoihoi, Hier ben ik nog eens... Jelana, zonde zeg, dat je nog steeds het geslacht niet kent ! Of vinden jullie dat net goed ? Kan ook hé.. ![]() Dais, ik heb het ook af en toe, vooral als ik 's morgens fruit eet, dan is het compleet om zeep . En het rare van al is : ik heb er altijd zo'n zin in hé !!Die mandarijntjes roepen me ! Hier nog niet veel buik, wel veel borst !!Mijn zal daar toch niet inzitten hé ??? ![]() Maar stampen dat hij doet... niet gewoon !!! Volgende week dinsdag mag ik weer op echo-controle (om 19u), maa rzoals de actie erin zit, denk ik wel dat alles ok is. De spanningen nemen af hé. Groetjes, ![]() |
| 21/11/2008 @ 21:41 Dotje | Hej dames, Weekenddddddd... Nuja, voor mij makt dat niet veel meer uit hé... 'k ben al even thuis. Maar toch, ik leef mee met jullie hé !! ![]() Hier niet veel niuews, alhoewel, ENORM veel last van zuuroprispingen. Iemand tips ??? Nu blijft het eten binnen, en nu dàt weer... Altijd iets met die vrouwen hé.Maar ik klaag alleen hier hoor ! ![]() Verder niet veel te vertellen. Morgen gaan we de kamer een beetje inrichten. 'k heb enorm veel kleertjes gekregen en 'k ga ze sorteren op maand. Groetjes, ![]() |
| 22/11/2008 @ 11:13 ikkuh | Hoi Hoi Hier ook veel last van maagzuur. Ik neem maar een Rennie (en ik vind ze zo vies) en je moet gewoon oppassen met bepaald eten zoals prik/sinaasappelsap/bepaald vleeswaren. Dat helpt bij mij i.i.g. Gelukkig weekend. De weken vliegen wel voorbij.. Nog 15 weekies en dan komt t spruitje al hihi. Zo raar... Ben nu al dol op mijn schajt en kan niet w88 tot ze bij ons is, maar ja dat moet nog wel even he... Liefs van ons |
| 24/11/2008 @ 16:24 ikkuh | Hoi Tegen mij zegt iedereen ook na de feestdagen schiet het op. En dat is ook zo. Het is al bijna Sint en dan snel kerst en de oud en nieuw en dan is het al weer januari. Dan hoeven we nog maar 2 maandjes,,, Ideaal die drukke tijd... Ben helemaal verliefd op mijn kleine schopper...Kan niet w88 tot ze zich aan ons laat zien... Woendag weer naar de vk maar daar maak ik me nu gelukkig niet meer druk om... Tsja eerst hoop je dat je 12 wkn haalt en nu alweer 25 wkn...Gaat toch wel snel dan.. In januari even de laatste dingen kopen voor de baby (rompertjes, sokjes etc). De babykamer is al helemaal klaar op 1 plankje na.. Kan niet wachten...... Kus van ons |
| 26/11/2008 @ 10:30 Dotje | Hej dames, Hoooooooo, ik ben zooooooo verliefd op m'n kleine .Gisteren heb ik hem nog eens mogen bewonderen op echo. Zoooooooo schattig : hij was eerst vruchtwater aan't drinken, dan ging hij zich uitrekken en nadien begon hij op z'n duimpje te zuigen... Zoooooo schattig.... Hij weegt nu +/- 750gr en meet +/- 30cm. Perfect volgens de gyn !! Mama was wel weer wat gewicht kwijt... -4kg momenteel... Maar de gyn vond het belangrijker dat het kindje een mooi gewicht had. Alleen wil ik een buik !!!! Ik krijg dagelijks commentaar van : waar zit die kleine, ben je echt zwanger... Ik ben het zoooo beu ! Mensen kunnen soms hard zijn hé... tot later, Dotje ![]() |
| 26/11/2008 @ 11:37 ikkuh | Hoi Wensje en de rest natuurlijk Bedankt voor de tip. Ik zal het zeker even een keer uitproberen... Is het jullie ook al opgevallen dat je buik helemaal beweegt als hij/zij schopt. Maandag was de kleine steeds aan het draaien leek het wel. Mijn hele buik ging op en neer. Best een vreemd gezicht hihi.. Straks weer even naar de vk voor controle. Gelukkig ben ik nu niet meer zo nerveus als eerst. Zal nu even de was opvouwen (hoort er helaas ook bij). Weten jullie al wanneer je met zwangerschapsverlof gaat? Kus ons |
| 27/11/2008 @ 21:11 Dotje | Jelana... zo schattig.... Hoe een forum toch kan veranderen hé. Eerst iedereen voor een MK, en nu iedereen tot over z'n oren op z'n baby.Ik voel me ook zo enorm de laatste dagen, en ik gedraag me ook zo, een zwevend zalig gevoel.'k ga het nog missen... We hebben nog even hé. Groetjes, Dotje en ![]() |
| Gisteren @ 08:26 Dotje | Alles ok met iedereen ? Het is hier zo kalm... Gisteren hebben we de kinderkamer geïnstalleerd. Ik ben er zo blij mee, echt heel mooi. Alleen moeten we het nog een beetje aankleden met mooie kadertjes... Ook nog een leuk job'ke hé ! Groetjes, Dotje en ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zwanger en bang door vorige mk

is dat moeilijk te bedwingen!)
).
). En dat ik goeie buikspieren heb en het is ook het eerste kindje. Ik mag mij gelukkig prijzen zei ze. Dus dat doen we dan ook hé
. En het rare van al is : ik heb er altijd zo'n zin in hé !!
zal daar toch niet inzitten hé ??? 
vrouwen hé.
voor een MK, en nu iedereen tot over z'n oren