< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » beweging

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
Gisteren @ 23:36
flairtje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

nog ff snel... het zweet breekt me ondertussen uit als ik aan morgen denk!
Heb net een bijkomstige monitor gehad, want ik kreeg terug regelmatiger een harde buik (met de weeenremmers nog steeds!) en ja hoor, heel wat activiteit en toch 2 heel hevige, eentje die zelfs over de 100 ging! Dat beloofd dus voor morgen als de remmers worden afgedraaid. k heb nu ook adalat gekregen, die zijn wel minder straf dan de remmers die ik krijg via het infuus, maar die geven ze me om de overgang van deze zware remmers naar niks een beetje meer af te bouwen ipv abrupt te onderbreken.
De assistent is dan na die monitor even komen controleren en 1cm opening, maar niet ingedaald. Maar bij een stuitligging dalen ze minder makkelijk in naar het schijnt.
De assistent vermoed dat het wss morgen wel zal doorzetten en ik ook wel, het is vandaag echt wel vééééél drukker in mijn buik en dan niet zozeer qua beweging van rambo maar heel de buik voelt anders, meer gespannen en meer druk. Trekt ook meer naar het schaambeen op en in de onderrug.
k hoop dat ik toch wat ga kunnen slapen, want de voorbije twee nachten waren echt wel kort!

Groetjes en hopelijk toch tot morgen mét buik!
Flairtje

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:00

hey flairtje
we duimen voor je
veel sterkte
groetjes twinmama

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:29
Barbara

Goh, Flairtje, ssssssssssssssspannend!!!! Ik ga de ganse dag niet van mijn PC weg te slaan zijn denk ik! Hopelijk hebben we snel meer nieuws!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:10
flairtje

Hallo iedereen,

het is een rustige nacht geweest, deze morgen enkele kleine harde buikjes maar niks te vergelijken met die hevige van gisteren hoor.
Inmiddels werden de remmers uitgezet via het infuus, maar heb wel die adalat nog.
Mijn gyn is al even langsgeweest en hij verzekerde me dat als onze rambo dankzij die longrijping nu even ver staat als 34 weken qua ontwikkeling dan. Gewicht da's iets anders, die controleren ze morgen pas als het vandaag niet spontaan zou beginnen.
De adalat gaat geen weëen tegen houden maar wel de harde buiken een beetje inperken. Dus als het zou beginnen, dan houden ze niet meer tegen, want dat is een teken dat hij er toch uit moet om één of andere reden hé.

Heb wel wat hoofdpijn en mijn huid ziet wat roder, k vermoed door de adalat. Maar het valt mee, dat bijten we wel van ons af hé, er staan ergere pijntjes voor de deur dan een hoofdpijntje hé.
De gyn vermoedde ook wel dat het een kwestie van dagen zal zijn en geen weken meer, dus we zijn echt aan het afwachten nu. Kijk er wel naar uit om hem eindelijk te zien mijne rambo .

Groetjes
Flairtje

Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:39
Dabberke

flairtje, veel succes meid!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]