< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » wat een draak!!! grrrrr...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
wat een draak!!! grrrrr...
12/07/2008 @ 20:40

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
wat een belachelijke reactie @ sara
als je je mengt in een topic kun je beter eerst vanaf het begin gaan lezen (tip)!

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 20:45

ik heb trouwens ook een uitkering en werk niet en ben 22
heb veel hyperventilatie aanvallen en dergelijke

ik moet nog een jaartje rustig aan doen van de sociale dienst.
al moet ik zeggen dat zodra ik mijn andere woning heb in andere stad.. wat binnen aantal maanden is.
ga ik proberen te solliciteren.

en dat over opvang.
over een week moet ik naar de arts van yano bellen want hij krijgt dus medische opvang misschien dat je daar ook voor in aanraking komt.

[Laatst gewijzigd door madeleine - 12/07/2008 @ 20:45] - Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 16:50

Online Status Stuur bericht
hallo iedereen,

zo spreeuwtje geniet je een beetje van je welverdiende rust????
ik moet zeggen dat het hier ook wel redelijk gaat.
die positieve aanpak werpt wel zijn vruchten af.
en wat denk je!!!! sinds 2 dagen loopt meneertje zelfstandig de kamer door!!!
voordat ik het wist, liep hij achter me aan, en sindsdien niet meer te stoppen
misschien dat dit hem de afgelopen tijd ook wel een beetje dwars zat, zelfstandig willen lopen, maar het nog niet echt kunnen..
maar goed de nachten zijn daar in tegen nog wel een drama...
toch heb ik nog niet de wilskracht om hem gewoon te laten huilen, en de hopen dat hij dan weer in slaap valt..
er gaat natuurlijk zoveel om in dat koppie, wat hij 's nachts allemaal nog moet verwerken...

groetjes kim

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 15:06
sara

Even een reactie. Ik bedoelde het niet negatief. Ik heb alles gelezen !! En ik merk gewoon dat er teveel aandacht naar jouw kind gaat en dat je als moeder (ik heb niets tegen thuisblijvende mama's) ook iets anders in je leven nodig hebt dan 24 uur met je kind bezig te zijn. Of je nu kunt werken of niet wilt of niet kunt, dat maakt niets uit. Ik zie dat je schildert, waarom begin je er niet aan. Je krijgt blijkbaar opdrachten maar zo te lezen heb je geen zin om eraan te beginnen.
Het is gewoon een goede raad. Je bent volwassen en een sociaal leven is toch ook nodig of het werkt echt verstikkend en zo geraak je depressief, enz. Zeker met borderline zou je dit moeten weten.
Dit is gewoon mijn mening. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Dit gezegd zijnde, het beste!
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 10:04

al had je je mening wel wat subtieler kunnen uitten.
maargoed mensen die overspannen zijn of aan depressie leiden hebben vaak zelf de energie niet om aan iets leuks te beginnen.
ik neem aan dat je dat ook wel wist?

sommige mensen hebben proffesionele hulp nodig om er weer een beetje bovenop te komen.

en ja ze is dagelijks met haar kind maarja zoals je al eerder las heeft ze het geld niet om hem af en toe naar de creche te doen.
en eventjes droppen hier en daar doe je ook niet even met je kind.
en daar komt bij als je dat wel doet moeten de mensen in je omgeving dat ook wel willen he.

want, zoals je al las zijn haar ouders al op leeftijd en durven die niet echt... de enige die ze heeft is een vriendin en haar vriend/man maar, daar heeft ze een lat-relatie mee.

waaruit ik aanneem dat hij ver weg woont dus het nogal lastig is je kind dagelijks paar uurtjes daarheen te brengen en gezien de uitkering en de hoge benzineprijs.
nouja je snapt hem vast wel?

[Laatst gewijzigd door madeleine - 15/07/2008 @ 10:05] - Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 10:07

en ze heeft wel zin om te schilderen alleen is ze bang om te falen.

wat is daar mis mee?

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 20:28
oem 3isaa

Online Status Stuur bericht
ik ben ook dagelijks met de kinderen... word soms ook horendol.. maar zou het leven thuis nooit in willen wisselen. ben na de geboorte van de jongste behoorlijk down geweest. toch blijf ik graag bij mijn kids.

Ik denk dat het beter is als je je wat luchtiger opsteld. wie zegt dat ze geen zin heeft in schilderen... en so what... pfff.... ziek zijn is nooit leuk, en met kindjes vast moeilijker. maar volgens mij kwam ze daar niet voor toch?

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 10:59

hey spreeuwtje hoe is hetn u met je?
gaat het al wat beter qua de kleine enzo?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]