Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/07/2008 @ 20:40 ![]() | wat een belachelijke reactie @ sara als je je mengt in een topic kun je beter eerst vanaf het begin gaan lezen (tip)! |
| 14/07/2008 @ 15:06 sara | Even een reactie. Ik bedoelde het niet negatief. Ik heb alles gelezen !! En ik merk gewoon dat er teveel aandacht naar jouw kind gaat en dat je als moeder (ik heb niets tegen thuisblijvende mama's) ook iets anders in je leven nodig hebt dan 24 uur met je kind bezig te zijn. Of je nu kunt werken of niet wilt of niet kunt, dat maakt niets uit. Ik zie dat je schildert, waarom begin je er niet aan. Je krijgt blijkbaar opdrachten maar zo te lezen heb je geen zin om eraan te beginnen. Het is gewoon een goede raad. Je bent volwassen en een sociaal leven is toch ook nodig of het werkt echt verstikkend en zo geraak je depressief, enz. Zeker met borderline zou je dit moeten weten. Dit is gewoon mijn mening. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Dit gezegd zijnde, het beste! |
15/07/2008 @ 10:07 ![]() | en ze heeft wel zin om te schilderen alleen is ze bang om te falen. wat is daar mis mee? |
23/07/2008 @ 10:59 ![]() | hey spreeuwtje hoe is hetn u met je? gaat het al wat beter qua de kleine enzo? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

wat een draak!!! grrrrr...