Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/10/2008 @ 00:05 | Hoi allemaal, Ine, het klinkt heel goed voor jou Ik hoop dat je eitjes flink zullen doorgroeien. Noeki, ook voor jou blijf ik duimen, hoe gaat het thuis? Zal niet meevallen, samen onder 1 dak wetende dat je relatie afloopt! Succes met afvallen meid! Hier is het gewoon allemaal heel gek verlopen, toen ik de 3de FM kreeg was er niks meer te zien, de dag tevoren had ik een dikke vette ovulatietest ook mijn slijm klopte helemaal,ik denk dat mijn eisprong eerder was dan de laatste FM, op de FM was mijn baarmoedervlies van mooie dikte, maar er waren dus geen follikels meer te zien, terwijl ik er 4 dagen tevoren toch 3 had van z'n 10mm maar 4 dagen later waren ze dus weg. Op dag 5 na vermoedelijke eisprong heb ik een bloedonderzoek gehad naar progesteron waardes, om te zien of ik ook daadwerkelijk een ovulatie heb gehad, as vrijdag hoor ik de uitslag, en het vervolg voor de nieuwe cycles! |
| 31/10/2008 @ 12:11 | Ine, dit klinkt heel goed bij jou! Mooie opbrengst van eicellen Ben benieuwd hoe het verder zal verlopen! Ik heb vanmorgen de uitslag gekregen van mijn bloedonderzoek naar progesteron waardes, en ik heb een eisprong gehad ![]() Alleen jammer dat ze hem hebben gemist bij de FMs, wie weet wat ons geklus zal opleveren, vandaag is mijn NOD en nog niks te bekennen. maar ik juich niet te vroeg dat heb ik eerder gedaan! De volgende FMs zouden in elk geval sneller nu opelkaar volgen om niet nog eens mijn eisprong te missen, als dit nog nodig is ![]() |
| 05/11/2008 @ 16:29 | Hoi allemaal, Ben inmiddels weer begonnen aan een nieuwe poging voor IUI! ik ben vanmorgen geweest al heel vroeg 4de cycles dag! Dit moest ivm mijn cyste, die helaas wel weer wat was gegroeit! aan de goeie kant zaten gelukkig al drie nieuwe follikels waarvan eentje van 12mm en nog 2 kleine, ik dacht dit gaat rap deze ronde en dit in een spontane cycles zonder stimulatie met een hoge FSH!zaterdag moet ik terug, nu maar hopen dat ze mooi doorgegroeit zijn! En dat dan eindelijk mijn eerste IUI door kan gaan! Ine, hoe is de punctie gegaan? groetjes Beele ![]() |
| 07/11/2008 @ 15:51 | Och Ine, weet eigenlijk niet goed wat te zeggen ![]() Maar wat is dit balen zeg, en dat is nog zacht uitgedrukt ![]() Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen! Hopelijk kan er toch nog iets voor jullie gedaan worden! Ik wordt hier ook z'n beetje gek van het IUI gebeuren! Vanmorgen had ik al een positieve ovutest, dus ik gelijk bellen met de dokter mocht ik komen voor een extra echo, een follikel was inmiddels 14mm dus echt nog veel te klein voor springen, de dokter kon ook geen verklaring geven voor die positieve test ![]() Wel vond hij een follikel van 14mm al heel vroeg op CD 6, ik vind het ook allemaal vreemd. moet zondag morgen nu terug! |
| 11/11/2008 @ 23:42 | Hoi allemaal, hier kom ik dan met positief nieuws, gisteren de insiminatie gehad, voor de eerste keer! Achter af was mijn positieve test van vrijdag helemaal niet zo mis! Op zondag morgen had ik, nog geen anderhalfe dag later ineens een mooie follikel van 24mm ik heb gelijk de pregnyl gekregen en de volgende morgen(gisteren dus) de iui!Dus zo rap kan het ineens gaan, nu maar weer die vervelende 14 dagen wachten, waarvan er inmiddels al een is verstreken! Ine, ik weet dat je een hele klap te verwerken hebt gehad! Maar hoe gaat het nu? En Noeki, hebben jullie al definitieve plannen om uit elkaar te gaan? Deze situatie lijkt me ook echt killing! Sterkte meiden ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Te hoge FSH waarde!

van z'n 10mm maar 4 dagen later waren ze dus weg. Op dag 5 na vermoedelijke eisprong heb ik een bloedonderzoek gehad naar progesteron waardes, om te zien of ik ook daadwerkelijk een ovulatie heb gehad, as vrijdag hoor ik de uitslag, en het vervolg voor de nieuwe cycles!

en dit in een spontane cycles zonder stimulatie met een hoge FSH!

ik heb gelijk de pregnyl gekregen en de volgende morgen(gisteren dus) de iui!